اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وقف

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در آمل گشایش یافت

بزرگ‌ترین نمایشگاه هفته وقف با عنوان همه واقف باشیم در امامزاده ابراهیم(ع) شهر آمل گشایش یافت.

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در آمل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه وقف در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه « همه واقف باشیم» دایر شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه دارای غرفه‌های مشاوره وقف و وقف جدید، محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، بصیرت ولایت و عملکرد‌های آستانه‌های امامزادگان آمل است.

حجت‌الاسلام رسولی علیخانی با بیان اینکه برای نخستین‌بار برخی اسناد قدیمی موقوفات شهرستان آمل را در این نمایشگاه ارائه می‌کنیم، یادآور شد: در یکی از غرفه‌ها برنامه پرسش و پاسخ مذهبی و شرعی نیز در حاشیه این نمایشگاه دایر است که به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ داده می‌شود.

علیخانی با اعلام اینکه نمایشگاه «همه واقف باشیم» از نخستین روز از هفته وقف یعنی 9 دی‌ماه آغاز شده است، اذعان داشت: این نمایشگاه تا 15 دی‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری‌ برنامه‌ها در هفته وقف سخنرانی در بقاع متبرکه این شهرستان گفت: در این هفته برنامه‌های برگزاری نشست صنفی با حوزه‌های علمیه، همایش غنچه‌های ولایت، دعای ندبه، محافل انس با قرآن، زیارت راه دور پیامبر اکرم(ص)، همایش یاوران وقف و تجلیل از 35 نفر از همیاران ادارات، خبرنگاران، روسای سابق و هیئت امنا صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول