اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

ترویج فرهنگ وقف نیازمند تبلیغات است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ترویج فرهنگ وقف در سطح جامعه نیاز به تبلیغات رسانه‎ها دارد.

ترویج فرهنگ وقف نیازمند تبلیغات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در همایش وقف و رسانه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی که شور حسینی در آن به نمایش گذاشته شد، اظهار داشت: مسئله وقف یکی از مسائل مشترک بین همه انبیا بوده و در دین اسلام نیز به آن توجه ویژه‎ای شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: بعد از انقلاب اسلامی نیز توجه ویژه‎ای به فرهنگ وقف در جامعه شده و رویکرد وقف در جامعه بسیار مطلوب است.

این مسئول ادامه داد: ترویج فرهنگ وقف در استان سیستان و بلوچستان نیازمند تبلیغ است که رسانه‎ها در این راستا باید گام‎های اساسی بردارند.

وی با بیان اینکه نسل امروز جامعه باید پاسدار ارزش‎های اسلامی باشد، ابراز داشت: افرادی که قصد وقف دارایی خود را دارند باید به اداره اوقاف اعلام کنند و از پنهان کاری دوری کنند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه نگه داری ارزش مهمتر از به وجود آوردن ارزش است گفت: باید پیرامونی برای مساجد و تکایا در نظر گرفته شود تا وضعیت مساجد و تکایا تامین و تضمین شود و در نگهداری و حفظ آنها خللی به وجود نیاید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پایان متذکر شد: مسئله وقف مربوط به همه آحاد جامعه است و در استان سیستان و بلوچستان تمام اقشار جامعه اعم از شیعه و سنی باید در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/75005/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول