اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی کرمان:

9 دی تجلی بصیرت ملت ایران است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: 9 دی تجلی بصیرت و تقویت جایگاه منطقه‌ای ایران اسلامی است.

9 دی تجلی بصیرت ملت ایران است

ناصر بهروز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان 9 دی را تجلی بصیرت و تقویت جایگاه منطقه‌ای ایران دانست و اظهار داشت: وحدت ملی از دستاوردهای 9 دی بود که فضا را برای ضد انقلاب و آشوبگران تنگ کرد و تاییدی بر نهادینه بودن ارزش‌های اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم دل در گرو دین، انقلاب و امام و رهبری دارند، ابراز کرد: این اعتقادات مردم است که هر کجا و هر زمان هر گروهی بخواهند با هر دلیلی سبب آشوب و ناامنی در این کشور شوند، تحمل نمی‌کنند و با حضور انقلابی خود در میدان هر فتنه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان فتنه 88 و بر هم زدن نظم جامعه را عدول از مسیر قانونی دانست و با بیان اینکه دوستی دنیا رأس تمام خطاها است، بیان داشت: اگر حب دنیا نبود این بی‌احترامی‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای ما نمی‌شد.

بهروز با اشاره به اینکه انسان همواره مورد آزمایش قرار می‌گیرد، ابراز داشت: این مطلبی است که در آیات و روایات بسیار آمده است، پس شکی در آن نیست که در فتنه 88 بسیاری از نقاب‌ها کنار زده شد و بعضی‌ها از این امتحان سربلند بیرون نیامدند.

مسئول ناحیه دانشجویی بسیج استان کرمان وظیفه جامعه دانشجویی را روشنگری و شفاف‌سازی فضای جامعه در زمان غبارآلودگی جامعه دانست.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول