اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ماهشهر:

حماسه 9 دی میثاق ناگسستنی امت و ولایت را اثبات کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: حماسه 9 دی میثاق ناگسستنی امت با ولایت را به اثبات رساند.

حماسه 9 دی میثاق ناگسستنی امت و ولایت را اثبات کرد

سیدجعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: با حضور مردم در حماسه 9 دی توطئه دشمنان قسم خورده نظام سرکوب و خنثی شد.

وی افزود: میثاق امت با ولایت ناگسستنی است و در طول تاریخ انقلاب هرجا دشمن هجمه‌ای وارد کرده ملت با بصیرت حول محور رهبری به صحنه آمده و دسیسه‌ها را در نطفه خفه کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی درس دشمن‌شناسی را از نهضت عاشورا آموخته‌اند و تا چنین مردم با بصیرت و حماسه سازی داریم از هیچ توطئه دشمن هراسی نیست.

طباطبایی ادامه داد: ملت ایران در روز 9 دی ثابت کردند که صاحبان اصلی حکومت و نظام جمهوری اسلامی هستند و همواره برای دفاع از این انقلاب، جلوتر از دیگران حرکت خواهند کرد و برای دفاع از نظام منتظر کسی نخواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: حرکت مردم در سراسر کشور در روز 9 دی مهر تأییدی بر جایگاه رفیع انقلاب اسلامی نزد مردم این کشور است و نشان داد که ملت ایران هیچگاه فریب تبلیغات تعدادی رسانه خارجی را نخواهد خورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: اقدام مردم در روز 9 دی به دشمنان خارجی این نظام نیز ثابت کرد که جمهوری اسلامی بر خلاف خیلی از نظام‌های حاکم در دنیا، نظام مردم سالار است که مردم صاحبان اصلی آن هستند و خود نیز برای حفظ آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/72016/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول