اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

9 دی تجلی احیای امر به معروف بود

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: فتنه‌گران با هتک حرمت عاشورا منکر بزرگی را انجام دادند که ملت در 9 دی در دفاع از آموزه‌های اسلام، ریشه آنان را قطع کرد.

9 دی تجلی احیای امر به معروف بود

محمود الله‌مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: جریان فتنه به سردمداری برخی خواص بی‌بصیرت شکل گرفت که با طرح تقلب در انتخابات 88 می‌خواستند زمینه را برای براندازی نظام اسلامی مهیا سازند.

وی تصریح کرد: جریان فتنه که از سوی دشمنان نظام اسلامی پشتیبانی می‌شد و از حمایت‌های آنان بهره‌مند می‌شدند، به دلیل بی‌بصیرتی دستورات عوامل ضد نظام و اسلام را اجابت کردند و در آزمونی بزرگ مردود شدند.

به گفته جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، جریان فتنه با انحراف از مسیر درست نظام، زمینه‌ای را فراهم کرد که دشمنان از طریق تریبون‌های مختلف مردم را به شورش علیه نظام اسلامی دعوت می‌کردند.

وی تصریح کرد: آنان که ریشه نظام اسلامی و دین اسلام را هدف قرار داده بودند با دستاویز طرح تقلب در انتخابات وارد شدند تا جایی که در روز عاشورا به مقدسات دین اسلام، عاشورا به عنوان یکی از پایه‌های دین اسلام و ولایت فقیه هتاکی کردند.

الله‌مرادی افزود: از آنجایی که پایه‌های نظام بر اساس دین اسلام و قرآن و شریعت بنیان نهاده شده است، مردم خود برای حفاظت از آن با هر چیزی که علیه این انقلاب باشد، مقابله خواهند کرد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: مردم عمل فتنه‌گران در هتک حرمت عاشورا را برنتابیدند و با ریختن به خیابان‌ها، فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

وی خاطرنشان کرد: قیام امام حسین (ع) برای امر ترویج به معروف و نهی از منکر بود و مردم با حرکتی دشمن‌شکن در روز 9 دی بزرگترین معروف را به نمایش گذاشتند و به دشمنان ثابت کردند که در راه دفاع از اسلام، دین و ولایت و انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

الله‌مرادی یادآور شد: دشمنان و فتنه‌گران با خلق حماسه 9 دی رسوا شدند و با مشاهده چنین حرکتی به سوراخ خود خزیدند که برای همیشه تاریخ نام آنان به عنوان طرفداران ضد دین در اذهان باقی می‌ماند.

وی رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت و پیروی ملت از معظم‌له، افزایش بصیرت ملت و زمان‌شناسی آنان را از عوامل خلق حماسه 9 دی ذکر کرد و گفت: ما باید نهم دی را به عنوان یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلابمان زنده بداریم، چراکه حماسه باشکوه آن روز فتنه‌ای خطرناک را باطل کرد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان 9 دی را تجلی بصیرت، قدرت درک، دشمن‌شناسی و تکلیف‌شناسی مردم دانست و گفت: مردم پیوند مستحکمی با ولایت و رهبری دارند و همین امر سبب شد در 9 دی به صحنه بیایند و بزرگترین معروف یعنی حماسه 9 دی را رقم بزنند. 

انتهای پیام/79001/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول