اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

9 دی روز هوشیاری و بیداری امت اسلامی است

امام جمعه فهرج گفت: 9 دی روز هوشیاری و بیداری امت و روز ایستادگی در مقابل کم‌خردان و روز اتحاد امت اسلامی است.

9 دی روز هوشیاری و بیداری امت اسلامی است

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج با اشاره به سالگرد تبلور بصیرت ملت در برابر فتنه 88 اظهار داشت: 9 دی روز هوشیاری و بیداری امت اسلامی و روز ایستادگی در مقابل کم‌خردان و روز اتحاد امت است.

وی از 9 دی به عنوان روز اعتقاد قلبی ملت به ولایت فقیه یاد کرد و گفت: 9 دی معیار شناخت دوستان و دشمنان انقلاب و ولایت است و کسی که از فتنه‌گران کوچک‌ترین حمایتی را بکند از خیل خروشان ملت خود را جدا می‌کند.

امام جمعه فهرج بیان داشت: حمایت‌هایی از برخی افراد در مورد سران فتنه صورت می‌گیرد و صحبت از گذشت در مورد فتنه‌گران به میان می‌آورند که این افراد دوست و دلسوز نظام نیستند، همه احزاب و گروه‌ها از فتنه‌گران بیزار هستند.

ابراهیمی بر حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم گرامیداشت 9 دی  در فهرج تاکید کرد و گفت: از همه اقشار و گروه‌ها دعوت می‌کنم در راستای بیعت دوباره با ولایت و نظام و آرمان‌های امام  در این روز تجمع کنند.

وی خاطر نشان کرد: فتنه‌گران کسانی بودند که ارزش‌های اصیل انقلاب و مقدسات و عاشورای حسینی را مورد اهانت قرار دادند و در روز عاشورا شادی کردند.

انتهای پیام/80013/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول