اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الزمان (عج):

حماسه 9 دی برای همیشه به عنوان نماد عظمت حضور مردم ماندگار می‌ماند

کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الزمان (عج) در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد: حماسه 9 دی بایستی برای همیشه به عنوان نماد عظمت حضور خودجوش و خروش اعتقادی و انقلابی کم نظیر مردم ایران اسلامی در تاریخ کشورمان جاودانه بماند.

حماسه 9 دی برای همیشه به عنوان نماد عظمت حضور مردم ماندگار می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) به مناسبت سالروز حماسه 9 دی طی بیانیه ارسالی به خبرگزاری فارس در اصفهان اعلام کرد: حماسه 9 دی که نوعی انفجار خشم عمومی و ترکیدن بغض مردم در برابر جریان‌های ساختار شکن و مهاجم به ارزش‌های دینی و انقلابی بود، یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین ایام الهی است.

در این بیانیه آمده است: حماسه 9 دی بایستی برای همیشه به عنوان نماد عظمت حضور خود جوش، زمان‌شناسانه و خروش اعتقادی و انقلابی کم نظیر مردم ایران اسلامی در تاریخ کشورمان جاودانه بماند.

در ادامه بیانیه آورده شده است: سیل خروشان و رعد آسای مردم متدین، بصیر و ولایت مدار در جای جای ایران اسلامی در این روز، حجت را بر اغتشاشگران، سران فتنه و طراحان برون مرزی آن تمام کرد.

کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الزمان (عج) در بخش دیگری آورده است: عظمت این روز بزرگ زمانی برای همگان آشکارتر خواهد شد که آحاد مردم حجم، عمق، گستره  و پیچیدگی زوایای پیدا و پنهان فتنه  88 را مورد بازخوانی قرار داده و تفاوت فاحش آن را با سایر فتنه های طراحی شده بر علیه انقلاب اسلامی به دقت واکاوی نمایند تا درس و عبرت های چنین حوادث و رخدادهایی همچون آئینه و تابلویی هدایت بخش روشنگر نسل امروز و فردایمان باشد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: این فتنه، خیانت کوچکی نیست که به آسانی از حافظه ملت ایران پاک شود، تلخ کردن بزرگترین و بی‌نظیرترین نمایش دموکراسی و مردم سالاری دینی بر کام ملت، تهمت تقلب و سایر تهمت‌های ناروا به نظام مقدس جمهوری اسلامی، توطئه کشته سازی و نوشتن آن به پای نظام، به شهادت رساندن تعدادی از مردم متدین، بسیجی و حزب الهی، حمله به پایگاه‌های مقاومت بسیج و نیروی انتظامی، آتش زدن اماکن و اموال دولتی و مردم، ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش روحی و روانی مردم، تهیه خوراک تبلیغاتی برای دشمنان قسم خورده ی نظام اسلامی، به آتش کشیدن مساجد و خیمه های عزاداران حسینی و معطل نگه داشتن دولت و مردم از کار سازندگی و آبادانی کشور طی هشت ماه و ده‌ها و صدها خیانت دیگر، چیزی نیست که با گذر زمان خباثت و زشتی آن از حافظه ی ملت فهیم ایران پاک شود.

در ادامه بیانیه آورده شده است: در تبیین و تشریح فتنه 88 همین بس که برخی از محافل سیاسی خبری غرب، سال 1388 را سال پایانی عمر جمهوری اسلامی ایران قلمداد کردند، در این فتنه سه جریان اصلی شامل دشمنان خارجی با محوریت آمریکا، تمامی گروهک‌های ضد انقلاب با گرایش‌ها، مسلک‌ها و اهداف مختلف و احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌هایی با سابقه در انقلاب و پیشینه مسئولیتی در جمهوری اسلامی با همدیگر پیوند خورده و درصدد عبور از نظام دینی برآمدند هر چند بسیاری از کسانی که در گام اول فتنه گران را همراهی کردند فاقد چنین نیت و انگیزه‌ای بودند.

انتهای پیام/63030/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول