اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس عنوان کرد

احتمال تحقیق و تفحص از صدا و سیمای مرکز اردبیل

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: با توجه به تقاضای نمایندگان مجلس در استان از صدا و سیمای مرکز اردبیل تحقیق و تفحص می‌کنیم.

احتمال تحقیق و تفحص از صدا و سیمای مرکز اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس اسدی عصر امروز در حاشیه‌ دیدار با اهالی مشگین‌شهر در دفتر ارتباط مردمی نمایندگان اظهار داشت: همراه با تعدادی از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از صدا و سیمای مرکز اردبیل را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در این تقاضا که به امضای نمایندگان پارس‌آباد و بیله‌سوار، خلخال و کوثر و همچنین نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی رسیده است عنوان تئوری این تحقیق و تفحص و عامل اصلی واگرایی و عقب‌ماندگی شهرستان‌های خلخال و کوثر، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد صدا و سیمای مرکز اردبیل معرفی شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به نامه اعتراضی نمایندگان استان به عزت‌الله ضرغامی رئیس صدا‌ و سیمای کشورمان خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل عملکرد نادرست صدا و سیمای مرکز اردبیل در سنوات گذشته وفاق و همگرایی در بین مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به شدت آسیب دیده و البته این امر هم اعتماد مردم به عنوان سرمایه عظیم اجتماعی را خدشه‌دار کرده و هم تاثیری جدی در عقب‌ماندگی منطقه داشته است.

اسدی اضافه کرد: ظرفیت‌های طبیعی، کشاورزی و گردشگری خدادادی استان اردبیل می‌تواند این استان را در ابعاد مختلف یاد شده به چند قطب مهم تبدیل کند ولی ضعف عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل در معرفی این قابلیت‌ها با عدم تحقق این مهم موجب واگرایی عمومی بین مرکز استان و شهرستان‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود بیان کرد: از قدیم‌الایام فاصله بین مرکز استان و اقمار آن وجود داشته ولی وظیفه اصلی رسانه ملی کاهش این مسئله است، نه اینکه ناخواسته به این موضوع دامن زده شود ما نمایندگان شهرستان‌های استان با اظهار گلایه شدید از عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل انتظار داریم شخص رئیس سازمان صدا و سیما این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/62009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول