اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

پارک شهربازی یاسوج برچیده می‌شود

شهردار یاسوج گفت: پارک جنگلی یاسوج به محلی مخوف تبدیل شده که خانواده‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

پارک شهربازی یاسوج برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه یک‌شنبه نشست کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان مرتبط و به ریاست استاندار برگزار شد.

در این نشست شهردار یاسوج اظهار کرد: مسافران و گردشگران بی‌شمار که در فصول مختلف سال به شهر یاسوج می‌آیند جایگاهی برای استراحت ندارند.

علی‌اکبر جاوید افزود: فضا و امکانات برای مسافر و گردشگر در نظر گرفته نشده است و به همین خاطر ناچاریم برخی کارها را انجام دهیم از جمله این که به زودی پارک شهربازی یاسوج واقع در پارک مهرورزی را برچینینم چرا که هم می‌خواهیم از فضای آن استفاده کنیم و هم وسایل آن غیر استاندارد است.

وی ادامه داد: باید گردشگری در این کار با ما هماهنگ باشد و به محض برچیدن پارک شهربازی، سکوبندی شود و آبخوری و سرویس بهداشتی و مسجد برای آن در نظر بگیریم.

وی با درخواست از منابع طبیعی برای در اختیار گذاشتن زمینی در امتداد پارک غدیر در رود بشار تصریح کرد: آن مکان را نیز برای استفاده گردشگران و مسافران از فضای ورزشی که احداث می‌کنیم قرار خواهیم داد.

بخش بعدی اظهارات شهردار یاسوج در خصوص پارک جنگلی یاسوج بود که وی با ابراز انتقاد از ساخت و سازهای بی حد و حصر در آن افزود: چند روز پیش که با طراح این پارک صحبت می‌کردم از ساخت و ساز در این پارک ابراز تعجب می‌کرد چرا که در طرح اولیه آن هیچ بنایی در پارک جنگلی پیش‌بینی نشده بود.

جاوید تأمین امنیت پارک جنگلی را وظیفه شهرداری ندانست و بیان کرد: ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم و در ورودی آن یک مأمور شبانه‌روزی گذاشته‌ایم اما این پارک راه‌های فرعی مختلفی دارد که مسدود کردن آن کار شهرداری نیست.

وی ابراز کرد: این پارک به محلی مخوف تبدیل شده و همه امکانات آن به سرقت می‌رود که باید دستگاه‌های انتظامی و امنیتی فکری به حال آن کنند.

شهردار یاسوج در انتها در خصوص پارک آبشار یاسوج سخن به میان آورد و گفت: در آن‌جا سه اردوگاه بزرگ متعلق به سپاه، منابع طبیعی و آموزش و پرورش وجود دارد که اگر این فضای بزرگ را در اختیار شهرداری قرار دهند بهتر و بیشتر می‌تواند در خدمات‌رسانی به مردم انجام وظیفه کند.

انتهای پیام/2571/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول