اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 5 طرح

پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی رتبه نخست را کسب کرد

رئیس پارک علم فناوری خراسان‌جنوبی گفت: پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی با ارائه پنج طرح در چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از  بیرجند، محمدرضا دوستی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی دو سال است که تاسیس شده است، اظهار داشت: این پارک وظیفه تبدیل دانش تولید شده به صنعت و ثروت را بر عهده دارد.

وی افزود: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با ارائه پنج طرح در چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

رئیس پارک علم فناوری خراسان جنوبی ادامه داد: در این نمایشگاه پنج طرح بزرگ ملی ما در هفته پژوهش ارائه شد که رتبه نخست نمایشگاه را به خود اختصاص داد.

دوستی اضافه کرد: این پنج طرح بنیان شامل سامانه امن اینترنتی، سامانه 112 امداد و نجات، سامانه بهنام، سامانه بالابر ویلچر و سامانه کش‌سرور بوده است.

وی تصریح کرد: پارک علم وفناوری خراسان جنوبی در این نمایشگاه تمام امکانات و اختراعات مربوط به حوزه وزارت علوم را به خود اختصاص داد.

رئیس پارک علم فناوری خراسان جنوبی این نمایشگاه را آغازی برای شکوفایی فناوری در استان تلقی کرد و گفت: امید است شاهد شکوفایی و رشد بیش از پیش در این حوزه باشیم.

دوستی بابیان اینکه ساختمان پارک علم و فناوری استان در مساحت 50 هکتار زمین ساخته می‌شود، افزود: از آنجایی که برای پارک علم و فناوری تا پیش از سال 92 ردیف بودجه در نظر گرفته نشده بود اعتبارات برای احداث این پارک در ذیل اعتبارات دانشگاه بیرجند واگذار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی تصریح کرد: همه دانشگاه‌ها در داخل استان دارای ساختمان تحقیقاتی بوده و پارک علم فناوری خراسان جنوبی تنها مجموعه‌ای است که هیچ ساختمانی ندارد ولی توانسته از کل پارک‌های کشور در این رقابت پیشی بگیرد.

انتهای پیام/69024/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول