اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی اعلام کرد

تعیین 3 پارکینگ برای ناوگان عمومی حامل زائران حرم رضوی در دهه آخر صفر

اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی اعلام کرد سه پارکینگ برای پارک ناوگان عمومی حامل زائران در دهه آخر صفر تدارک دیده شده است.

تعیین 3 پارکینگ برای ناوگان عمومی حامل زائران حرم رضوی در دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی اعلام کرد با توجه به ممنوعیت پارک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و ون در سطح شهر مشهد در ایام دهه پایانی صفر، به منظور جلوگیری از ترافیک شهری و مزاحمت برای زائرین، امکانات لازم برای هدایت و پارک وسایل نقلیه عمومی مسافر در مکان‌هایی که اعلام می‌شود، تامین شده است.

این مکان‌ها شامل پایانه مسافربری امام رضا(ع) با ظرفت 800 دستگاه، میدان انقلاب ـ پایانه مسافربری معراج با ظرفیت 100 دستگاه، میدان شهید فهمیده میدان معراج، پایانه مسافربری راه ابریشم با ظرفیت 100 دستگاه بلوار سرخس روبروی میدان بار رضوی است.

بنابراین گزارش، با توجه به فراهم شدن امکان استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان موجود در سرویس‌دهی فوق‌العاده شرکت‌های حمل و نقل مسافری در بازگشت زائرین امکان سرویس‌دهی فوق‌العاده به مقاصد داخل و خارج از استان برای تمامی ناوگان واجد شرایط در پایانه‌های مسافربری امام رضا(ع) و معراج فراهم شده است.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول