اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با خاکسپاری سه شهید گمنام در پارک نفت

پارک نفت گچساران به پارک شهدای گمنام تغییر نام می‌یابد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تشییع و خاکسپاری پیکر سه شهید گمنام در سالروز شهادت امام رضا (ع) در گچساران، پارک نفت این شهرستان به پارک شهدای گمنام تغییر نام داده می‌شود.

پارک نفت گچساران به پارک شهدای گمنام تغییر نام می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حسن بدخشان ظهر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهدا مایه عزت ملت ایران هستند و ملت بابصیرت ایران اسلامی همواره در راه حفظ و پایبندی به آرمان‌های شهدا تلاش و کوشش دارند.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر سه شهید گمنام در سالروز شهادت امام رضا(ع) در گچساران خاکسپاری می‌شود، افزود: اقشار مختلف مردم این شهرستان بی‌صبرانه در انتظار فرا رسیدن این روز تاریخی هستند تا از این شهدای گمنام و گلگون کفن استقبال باشکوهی داشته باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیکر سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس پنجشنبه 12 دی ماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در گچساران تشییع می‌شود.

بدخشان گفت: پیکر این شهدای گمنام در پارک نفت این شهرستان و با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و عموم مردم شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم همیشه در صحنه گچساران خاکسپاری می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و همزمان با خاکسپاری پیکر مطهر این شهدای گمنام در پارک نفت گچساران، نام این پارک به «بوستان شهدای گمنام» تغییر نام می‌یابد.

بدخشان با اشاره به ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز تصریح کرد: برگزاری دعای کمیل و شب وداع با شهدا قبل از خاکسپاری از جمله این برنامه‌ها در یاسوج است.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی نیز برای روز پنجشنبه در گچساران برنامه‌ریزی شده است.

بدخشان عنوان کرد: از عموم مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهدا دارالشفای آزادگان هستند و ما به برکت خون شهدای گمنام سربلند و عزتمند زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول