اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری مراسم محوری 9 دی در شهرستان کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم محوری 9 دی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم محوری 9 دی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دى‏ماه سال 1388 که به‌‏دنبال هتک حرمت مقدسات اسلامى و اهانت به ارزش‌‏هاى دینى و انقلابى و جسارت به مقام شامخ ملت ایران توسط عناصر ضدانقلاب داخلى که به‌ ‏واسطه پشتیبانى و حمایت اربابان خارجى از جمله آمریکا، در روز عاشوراى همان سال یعنى در شش دى صورت گرفت، حرکتى بی‌‏بدیل و در نوع خود حماسه‌‏اى بی‌‏نظیر بود که توسط ملت بزرگ و با بصیرت ایران به‌‏وقوع پیوسته و برگ زرین دیگرى به کتاب تاریخ انقلاب اسلامى افزوده شد.

وی افزود: حضور عظیم و خودجوش مردم، معرفت دینى و بصیرت سیاسى، پایبندى بیش از پیش به انقلاب و آرمان‏‌هاى انقلابى، پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامى با انقلاب، بیعت مجدد با ولى امر مسلمین و رهبرى انقلاب، ژرف‏‎نگرى و واقع‌‏بینى به مسایل و موضوعات داخلى و جهانى و هم‏چنین استقامت و پایدارى، از جمله مهم‎‏ترین شاخص‎‏هایى است که در حماسه 9 دى تجلى یافته و به منصه ظهور نشست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: این اداره در راستای رسالت سازمانی خود اقدام به نصب بنر و پلاکارد جلوی درب اداره و سطح شهر، برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، تشکیل جلسه با روحانیون بومی و اعزامی، نشست با مسئولین تشکل‌های مذهبی و تشریح ابعاد نهم دی، نشست با ائمه جمعه و مسئولین دستگاه‌های اجرایی اقدام می‌کند.

اهرمی تصریح کرد: حماسه 9 دی در راستای یک اهانت بزرگ به ارزش‌های انقلابی و اسلامی مردم اتفاق افتاد که روشنگری‌هایی که مقام معظم رهبری در این زمینه داشته‌اند باعث شد تا فتنه‌گران متوجه شوند که هیچ جایگاهی در این نظام ندارند و با خیال‌بافی‌های خود نتوانند انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه نیز بار دیگر پابه عرصه گذاشته و پیمان مجددی با ولایت، شهدا، رزمندگان، جانبازان و انقلاب بستند و اثبات کردند که این مردم تا ابد پای ارزش‌های انقلاب و اسلامی خود باقی خواهند ماند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم محوری 9 دی در شهرستان کنگان خبر داد و بیان کرد: مراسم بزرگداشت 9 دی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت 9 دی در روز دوشنبه همزمان با سالروز این حماسه تاریخی راس ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول