اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت و درمان باشت تاکید کرد

ضرورت برخورد جدی با نانوایی‌های غیربهداشتی در باشت

رئیس مرکز بهداشت و درمان باشت گفت: تشدید نظارت و برخورد با نانوایی‌های غیربهداشتی در باشت در دستور کار است.

ضرورت برخورد جدی با نانوایی‌های غیربهداشتی در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، کریم رضایی ظهر امروز به منظور نظارت بر کیفیت پخت نان و رعایت هر چه بهتر بهداشت در محل پخت نان و آش‌فروشی‌ها در سطح شهرستان بازدید سرزده‌ای از این اماکن انجام داد.

وی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: رعایت اصول و بهداشت غذا و محیط مسئله بسیار مهم و دارای ارزشی است که در راستای سلامت و بهداشت افراد و در نهایت محیط باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت تاکید کرد: رعایت بهداشت غذا و محیط نه تنها برای خود این افراد بلکه برای تمامی افراد ساکن در شهرستان و جامعه تاثیرگذار بوده و رعایت آن یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه رعایت شرایط بهداشتی و سلامت نانوایی‌ها و آش‌فروشی‌ها یک اصل مهم است، اذعان کرد: در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد شاهد رعایت نکردن بهداشت توسط برخی از افراد در این مکان‌ها بودیم که تذکرات لازم به آن‌ها داده ‌شد و در صورت لزوم با افراد متخلف که مسئله بهداشت را نادیده بگیرند برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

رضایی در ادامه تاکید کرد: در صورت مشاهده تکرار تخلفات بهداشتی هم‌چون نپوشیدن لباس‌های فرم مخصوص به همراه دستکش و عدم رعایت نکات اصولی و بهداشتی برخورد لازم انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به دستگاه‌های مربوطه گزارش دهند تا ضمن پیگیری با افراد متخلف برخورد و اقدامات لازم در راستای کیفی‌سازی نانوایی‌ها و بهداشت محیط در نانوایی‌ها و آش‌فروشی‌ها در شهرستان انجام شود.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول