اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش:

اولتیماتوم مرکز بهداشت کیش به نانوایی‌های متخلف

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در نانوایی‌های کیش گفت: مرکز بهداشت کیش به شدت با نانوایی‌های متخلف برخورد خواهد کرد.

اولتیماتوم مرکز بهداشت کیش به نانوایی‌های متخلف

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش با بیان اینکه چارچوب قوانین بهداشت و سلامت باید سرلوحه کار تمام نانوایان در این جزیره قرار گیرد، به استفاده غیرمجاز از جوش شیرین در نان اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده جوش‌شیرین در خمیر مضر بوده و در دراز مدت بیماری‌‌زا است و در همین راستا محل طبخ نان در یک رستوران به علت استفاده از جوش شیرین در کیش پلمپ شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام سعی حوزه بهداشت و سلامت سوق دادن نانوایان به طرف پخت نان‌هایی بدون جوش‌شیرین است، گفت: با افرادی که مغایر این قانون رفتار کنند برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت این اماکن جلوگیری می‌شود.

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش تصریح کرد: مصرف جوش‌شیرین در دراز مدت موجب پوکی استخوان و عوارض گوارشی در انسان می‌شود.

رضایی در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا ایراد در هتل‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سایر نقاط کیش با شماره تلفن‌های مربوطه تماس بگیرند.

انتهای پیام/88003/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول