اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

نانوایی‌های متخلف همدان 83 میلیون تومان جریمه شدند

معاون اجرائی تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 83 میلیون تومانی نانوایی‌های همدان در تعزیرات حکومتی طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

نانوایی‌های متخلف همدان 83 میلیون تومان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قهرمان شاهی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان همدان از ورود یک‌هزار و 473 پرونده به تعزیرات حکومتی از تاریخ اول فروردین تا 24 آذرماه امسال خبر داد و افزود: یک‌هزار و 386 پرونده نیز منجر به صدور رأی شده و 90 پرونده نیز در رسیدگی نشده است.

وی با اشاره به محکومیت 83 میلیون تومانی نانوایی‌ها طی 9 ماه اخیر در تعزیرات حکومتی در افزود: نانوایی‌ها طی 9 ماه اخیر 83 میلیون تومان جریمه شده‌اند.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: 121 فقره پرونده بهداشتی طی 9 ماه اخیر وارد تعزیرات حکومتی شده که 119 مورد آن رسیدگی شده است.

وی در ادامه از محکومیت 50 میلیون ریالی در بخش بهداشت نانوائی‌ها طی 9 ماه امسال خبر داد.

مدیر نظارت بر مواد غذائی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از کمترین میزان مصرف جوش شیرین در نانوائی‌های استان خبر داد و افزود: استان همدان در مصرف جوش شیرین برای نان، نسبت به استان‌های همجوار در رتبه پائینی قرار دارد و اگر موارد تخلف مشاهده شود موردی بوده است.

حجت‌الله کمکی از 110 مورد نمونه‌برداری از انواع آرد کارخانه‌های تولیدی استان طی امسال خبر داد و افزود: 10 مورد از کارخانه‌ها در بحث سبوس نان تخلف داشته‌اند که سه پرونده به مراجع غذایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/89026/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول