اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

فعالیت 35 نفر در امر بازرسی نانوایی‌های همدان

فرماندار شهرستان همدان از فعالیت 35 بازرس در بخش نانوایی‌های شهرستان خبر داد.

فعالیت 35 نفر در امر بازرسی نانوایی‌های همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان همدان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی از تجمع عزاداران حسینی در روز اربعین حسینی خبر داد و افزود: در اربعین حسینی عزاداران ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی برای عزاداری و اقامه نماز ظهر تجمع خواهند کرد.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به سالروز حماسه 9 دی ماه نیز مردم همدان ساعت 10 صبح در میدان امامزاده عبدالله(ع) تجمع می‌کنند.

فرماندار شهرستان همدان با اهمیت به مسئله تنظیم بازار افزود: تحولی که در بازرسی به ویژه در سطح شهر در راستای نظارت بر کار نانوایی‌ها شکل گرفته، نشان از پیگیری جدی در این زمینه بوده است.

وی از وجود 35 نفر در بازرسی اصناف و مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت در بخش نانوایی‌ها خبر داد و افزود: با اضافه شدن گزارش شبکه بهداشت به بخش نظارت در نانوایی‌ها‌ می‌توان به نتیجه بهتری در امر بازرسی نانوایی‌ها رسید.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به اهمیت افزایش سبوس نان در آردها خاطرنشان کرد: با فرهنگسازی در امر سبوس نان می‌توان مستقیماً در جریان سلامت مردم وارد شد.

وی اهمیت به بخش نان را مهم دانست و افزود: با نظارت در امر سبوس نان به ویژه رسیدن سبوس نان سنگک به هفت درصد، جریان خوبی در امر سلامت اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به جوش شیرین در برخی از نانوائی‌ها افزود: نظارت در امر استفاده جوش شیرین در حد مجاز، باید بهتر شود.

وی آموزش نانوائی‌ها را از طریق سازمان فنی‌ و حرفه‌ای در راستای عرضه نان باکیفیت مهم دانست و افزود: با عدم رعایت نکات بهداشتی طی سال‌های گذشته در نانوائی‌ها امروزه با ورود جوانان در این حرفه، شاهد رعایت نکات بهداشتی از سوی آنها و ایجاد تحول در عرصه بهداشتی نانوایی‌ها هستیم.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا طی روزهای 14 تا 23 اسفند ماه سال جاری افزود: با ورود تولیدکنندگان، واردکنندگان و عمده‌فروشان کالا و خدمات در نمایشگاه‌ها به ویژه از سایر استانها می‌توان کیفیت کالاها را حس کرد.

وی هماهنگ بودن فروشگاه‌ها در امر تخفیف ویژه اجناس و کالاها را در بحث اصناف مهم دانست و افزود: بسیاری از کشورها به برگزاری تخفیف‌های ویژه در ایام پایانی سال می‌پردازند که اگر این امر در ایران و به ویژه در شهر همدان اجرایی شود مردم تخفیف‌ها را به عینه لمس خواهند کرد.

فرماندار همدان با اشاره به حراج کالا و اجناس مورد نیاز مردم از سوی برخی از فروشگاه‌ها افزود: حراج اجناس باید به صورت واقعی اما نه برای جلب مشتری انجام شود.

وی با تأکید بر توزیع میوه باکیفیت و مناسب به مردم در ایام عید افزود: ذخیره مناسب گوشت، مرغ و برنج برای ایام عید جای خوشحالی دارد.   

قهرمانی‌مطلق نظارت بر کار نانوائی‌هایی روستاها را مهم دانست و افزود: با آموزش و صدور کارت برای دهیارها در امر نظارت بر کار نانوائی‌ها می‌توان به نتیجه بهتری رسید.

انتهای پیم/89026/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول