اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خدابنده خبر داد

تولید 515 تن گوشت مرغ در شهرستان خدابنده

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: در سال جاری 515 تن گوشت مرغ صنعتی در شهرستان خدابنده تولید شده است.

تولید 515 تن گوشت مرغ در شهرستان خدابنده

علی عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شهرستان خدابنده در بخش دام و طیور و تولید محصولات پروتئینی دارای جایگاه مناسبی است.

وی به وضعیت تولید محصولات پروتئینی این شهرستان اشاره کرد و افزود: گوسفند، بره، بزغاله، گاو و گوساله، گاو میش، شتر، شتر مرغ، شیرخام، تخم مرغ، عسل و گوشت مرغ از جمله محصولات پروتئینی هستند که بسیاری از آن‌ها در شهرستان خدابنده در حجم مناسبی تولید می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به وضعیت تولید گوشت قرمز در شهرستان خدابنده اشاره و خاطر نشان کرد: گوشت قرمز در چند بخش تولید می شود که می‌توان به گوشت گوسفند و بره، بز و بزغاله، گاو و گوساله، گاو میش و همچنین شتر اشاره کرد.

این مقام مسئول بخش گاو و گوساله را یادآور شد و گفت: در بخش گاو و گوساله نیز گاو و گوساله اصیل، آمیخته و بومی در سطح شهرستان وجود دارد و گوشت قرمز در این بخش تولید می‌شود.

وی میزان تولیدات سال جاری هر کدام از محصولات پروتئینی را یادآور شد و تاکید کرد: تولید گوشت قرمز گاو، گوساله،بز و بزغاله در سال جاری یک هزار و 849 تن بوده است.

عیوضی تولید گوشت شتر و گاومیش را در شهرستان خدابنده صفر عنوان کرد و اظهار داشت: در بخش تولید گوشت قرمز گاو و گوساله در سال جاری عملکرد خوبی ثبت شده است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به میزان تولید گوشت قرمز در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری در این بخش 3 هزار و 289 تن گوشت قرمز در هر سه بخش گاو و گوساله بومی، آمیخته و اصیل تولید شده است.

این مسئول به میزان تولید گوشت شتر مرغ در شهرستان خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری 2 تن گوشت شتر مرغ در شهرستان خدابنده تولید شده است.

انتهای پیام/73007/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول