اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر اعلام کرد

ابلاغ 49 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی پلدختر از محل صندوق توسعه ملی

فرماندار پلدختر از ابلاغ 49 میلیارد ریال سهم تسهیلات بخش کشاورزی این شهرستان از محل صندوق توسعه ملی به جهاد کشاورزی ‌خبر داد.

ابلاغ 49 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی پلدختر از محل صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر از حضور پر مهر و محبت و سفر پر خیر و برکت استاندار لرستان به شهرستان پلدختر تقدیر کرد.

وی افزود: بی‌شک سفر مهندس بازوند استاندار لرستان به این شهرستان سرفصل نو برای خدمتگزاری بیشتر و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مصوب برای توسعه و پیشرفت همه جانبه و متوازن شهرستان پلدختر برای مردم در این خطه گشود.

وی تصریح کرد: بی‌گمان این سفر پر از خیر و برکت، منشا نزول رحمت الهی برای شهرستان پلدختر خواهد بود و آثار مثبت آن در ارتقای موقعیت این شهرستان مشهود و آشکار می‌شود.

فرماندار پلدختر از ابلاغ 49 میلیارد ریال سهم تسهیلات بخش کشاورزی این شهرستان از محل صندوق توسعه ملی به جهاد کشاورزی شهرستان خبر داد.

رشیدی افزود: از اول فصل زمستان این مبلغ ابلاغ و تا پایان سال فرصت جذب این اعتبارات است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات برای اجرای طرح‌های با اعتبار بالاتر از 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که جهاد کشاورزی تاکنون هشت طرح با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای تقویت به ستاد استانی ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه برای جذب این اعتبار به میزان کافی طرح شناسایی شده و مقدمات جذب این اعتبارات فراهم است، گفت: سود بانکی این تسهیلات 13 درصد است و سهم آورده متقاضی 20 درصد است.

رشیدی با بیان اینکه خدمات باز پرداخت این تسهیلات هشت سال و در مناطق محروم 10 سال تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات شامل تمام طرح‌های کشاورزی که باعث توسعه بخش کشاورزی می‌شود به استثنای طرح‌های مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی است.

وی گفت: با جذب این تسهیلات ایجاد طرح‌های جدید شاهد شکوفایی هرچه بیشتر بخش کشاورزی باشیم.

فرماندار پلدختر افزود: براساس سند توسعه اشتغال استان سهم اشتغالزایی برای امسال شهرستان پلدختر 2 هزار و 200 نفر است که تاکنون 444 نفر اشتغالزایی و ثبت سامانه شده و مدیران برای جذب اعتبارات و سهمیه تلاش کنند.

فرماندار پلدختر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ادارات خواست برای یاری رساندن به شهرداری نسبت به بدهی خود اقدام کنند، تا بخشی از مشکلات شهرداری پلدختر حل شود.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول