اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

فروش سالانه 455 میلیارد تومان محصولات کشاورزی در دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از فروش سالانه 455 میلیارد تومان محصولات کشاورزی در دشتستان خبر داد.

فروش سالانه 455 میلیارد تومان محصولات کشاورزی در دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه کشاورزی است و در چند سال اخیر شاهد رشد قابل توجهی در حوزه کشاورزی هستیم.

وی افزود: با راه‌‌اندازی سد رئیسعلی دلواری و تامین به موقع آب کشاورزی در این منطقه شاهد بهبود وضعیت کشاورزی و افزایش کمی و کیفی محصولات هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: استفاده از شیوه‌های نوین کشاورزی و افزایش بهره‌وری در این عرصه در دستور جهاد کشاورزی قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

این مسئول از تولید سالانه بیش از 410 هزار تن محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: سالانه بیش از 410 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در دشتستان تولید و به بازار مصرف در استان و سایر استان‌ها و حتی کشورهای مختلف صادر می‌شود.

وی از فروش سالانه 455 میلیارد تومان محصولات کشاورزی در دشتستان خبر داد و افزود: بر اساس آمار و ارقام موجود، ارزش محصولات کشاورزی دشتستان سالانه بیش از 455 میلیارد تومان است و امیدوار هستیم روز به روز شاهد بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان عزیز باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های کشاورزی گفت: در راستای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی اقدامات جدی و مؤثری انجام داده‌ایم و در دشتستان با تلاش صورت گرفته، شاهد بهبود وضعیت کشاورزی هستیم.

وی با اشاره به تولید عسل در شهرستان دشتستان نیز گفت: شهرستان دشتستان به لحاظ داشتن شرایط آب و هوایی و پوشش گیاهی مناسب یکی از مناطق مهم استان و کشور در زمینه زنبورداری و تولید ملکه به‌حساب می‌آید.

قیصری ابراز داشت: هر ساله 60 هزار کندوی مدرن زنبورداران مهاجر و 13 هزار کندوی مدرن زنبورداران بومی و تعداد هشت ایستگاه تولید ملکه بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان مستقر شده و به تولید عسل و ملکه می‌پردازند.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت کشاورزی و ارتقای جایگاه کشاورزان اهتمام می‌ورزیم.

انتهای پیام/2452/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول