اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

فتنه‌گران دنبال راه نفوذی برای حضور در صحنه هستند

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: فتنه‌گران برای فتنه‌گری و حضور دوباره خود در صحنه دنبال راه نفوذ هستند که باید هوشیار و آگاه بود.

فتنه‌گران دنبال راه نفوذی برای حضور در صحنه هستند

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی و لزوم بزرگداشت آن اظهار داشت: مردم در این روز ضمن نشان دادن بصیرت خود، زمینه تثبیت انقلاب اسلامی و استمرار حیات آن را فراهم کردند.

وی افزود: مردم در حماسه 9 دی بار دیگر با ولایت بیعت بستند و نشان دادند که هرگز ولی فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صبر و دوراندیشی مردم ایران گفت: مردم، هیچ گاه فتنه 88 و خیانت عوامل آن را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه سکوت مردم در قبال آنان ناشی از فراموشی مسئله خیانت سران فتنه نیست، تأکید کرد: مردم همواره تابع ولایت بوده و دستورات ایشان را مورد توجه قرار داده‌اند.

آریایی‌نژاد با اشاره به این مطلب که اهالی فتنه و مدافعان آنان فکر می‌کنند زرنگ هستند، ادامه داد: آنان با طرح مباحثی مبنی بر اینکه جریان سال 88 سوء تفاهمی بیش نبوده، تنها به دنبال تطهیر چهره خود هستند.

وی گفت: فتنه‌گران برای فتنه‌گری و حضور دوباره خود در صحنه دنبال راه نفوذ هستند که باید هوشیار و آگاه بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس خروج انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود را از اهداف جریان فتنه دانست و ابراز کرد: این هدف با هوشیاری و بصیرت ملت و تبعیت از ولی فقیه به بار ننشست.

وی در ادامه با بیان اینکه باید همیشه تابع ولایت بود، افزود: سلایق سیاسی مختلف در کشور باید زیر چتر ولایت فقیه و نظام نقش‌آفرینی کنند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه باید برای پیشرفت نظام اسلامی تلاش کرد، ابراز داشت: برخی از احزاب با دعوای چپ و راست، نیروهای ارزشی انقلاب را به خاطر کسب قدرت مثله مثله می‌کنند که این روش اصلاً به نفع نظام نبوده و نیست.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول