اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

فتنه‌گران خسارت‌های وارد شده را جبران کنند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حوادث بعد از انتخابات 88 شاهد این بوده که فتنه‌گران هشت ماه به نظام اسلام خسارت وارد کردند، گفت: آنان بایستی خسارت‌های وارد شده را جبران کنند.

فتنه‌گران خسارت‌های وارد شده را جبران کنند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: یک عده‌ای عامدانه خسارت‌های زیادی را وارد کرده و بایستی نظام در کنار صلابت با رأفت نیز با آنان برخورد کند.

وی افزود: لازم است تا نظام صلابت قانونی و منطقی را در این زمینه داشته و البته از خواست ملت کوتاه نیاید.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در فتنه 88 کار کوچکی انجام نشد، تصریح کرد: خسارت‌های بی‌شماری وارد شده و لازم است تا به تمامی این‌ها رسیدگی و جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه فتنه سنگینی بر نظام در این مقطع وارد شد، گفت: چگونه می‌شود که اگر یک روستایی خسارتی را به فردی بزند بلافاصله پرونده‌ای تشکیل و طلب دیه می‌شود، بایستی با فتنه‌گران نیز در این چارچوب برخورد شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی اظهار کرد: یک عده‌ای مملکت را دچار خسارت فراوان کردند و این شایسته نیست که بدون در نظر گرفتن این مسائل از گناه آنان کوتاه آمد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی از 9 دی به عنوان یوم‌الله یاد کرد وگفت: باید عظمت این روز در تاریخ انقلاب اسلامی حفظ شود.

انتهای پیام/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول