اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه ‌شورای ‌فرهنگ‌ عمومی کرمان به مناسبت‌‌ 9 دی

حماسه 9 دی درس عبرتی برای فتنه‌گران شد

حماسه جاوید 9 دی درس عبرتی برای عناصر فتنه و آشوب‌گران شد و عاشورائیان در برابر هتک حرمت ارزش‌های مکتب اسلام‌ و شهدا آرام نمی‌نشینند.

حماسه 9 دی درس عبرتی برای فتنه‌گران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه ‌شورای ‌فرهنگ‌ عمومی استان کرمان به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی ماه‌ آمده است: حماسه با شکوه دی ‌ماه یادآور تجدید پیمان ملت انقلابی و مسلمان ایران با محرم‌، عاشورا و مقام منیع ولایت و سند گویای حقانیت انقلاب اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: 9 دی روز بی‌نظیر‌ و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور است که با فریاد ولایتمداری ملت موحد و معتقد ایران اسلامی‌، دشمنان این مرز و بوم را به خاک مذلت نشاند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

در این بیانیه عنوان شده است:‌ واقعه 9 دی سند معتبر حقانیت و درایت امام راحل است که فرمود، «ما هر چه داریم از محرم است‌ و محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» و به راستی آنگونه که محرم سال 61 هجری اسلام را حفظ کرد، این رخداد بزرگ نیز حکومت اسلامی را از کید و مکر دشمنان بیمه کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: مردم فهیم ایران در‌ روز سرنوشت‌ساز 9 دی با بیداری و آگاهی و حضور ماندگار و تاریخی خود از آزمونی دیگر با سرافرازی بیرون آمدند و پایه‌های سست افکار و نقشه‌های شوم ایادی استکبار جهانی را به لرزه در‌آوردند.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه جاوید 9 دی درس عبرتی برای عناصر فتنه و آشوب‌گران شد که اگر بخواهند به ارزش‌های مکتب اسلام‌، آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان والامقام هتک حرمت کنند، عاشوراییان لحظه‌ای آرام نمی‌نشینند.

شورای فرهنگی عمومی استان کرمان در‌ بیانیه 9 دی ماه اعلام کرده است: در سالگرد این اتفاق عظیم بار دیگر اعلام می‌کنیم ملت انقلابی و عاشورایی تا آخرین قطره خون خود در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده و از ارزش‌های آن و حریم مقدس ولایت دفاع می‌کند.

انتهای پیام/2446/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول