اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان:

9 دی نماد مقاومت و پایداری مردم در مقابل فتنه‌گران بود

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان گفت: حماسه 9 دی نماد مقاومت و پایداری مردم در مقابل فتنه‌گرانی بود که به فکر ایجاد انحراف و ضربه به انقلاب و نظام بودند.

9 دی نماد مقاومت و پایداری مردم در مقابل فتنه‌گران بود

رسول حامدیان در تبیین، تحلیل و بررسی ابعاد و دستاوردهای حماسه بزرگ و ملی 9 دی در آستانه این روز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار داشت: افرادی که در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند کسانی بودند که با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل داشتند اما بصیرت مردم آن‌ها را سرنگون کرد.

وی عنوان کرد: 9 دی نماد است و دستاوردهای چنین روزی همیشه باید پاس داشته شده و هرساله به مردم یادآوری شود تا به دست فراموشی سپرده نشود.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: با توجه به کارشکنی‌های همیشگی دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا نسبت به نظام و انقلاب ایران و همچنین جسارت‌های گفتاری و رفتاری سردمداران آمریکا و غرب در روند مذاکرات هسته‌ای نسبت به ایران، باید 9 دی امسال باشکوهی بیش از پیش برگزار شود.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی نشان از بصیرت مردم بود، بصیرت با تندروی و افراطی‌گری متفاوت است، بصیرت یعنی اینکه انسان همه موارد را بسنجد و بفهمد و سپس بتواند به دور از افراط و تفریط راه صحیح را انتخاب کند.

حامدیان افزود: در 9 دی امسال نیز باید کماکان بر حفظ ارزش‌های اسلامی و خط اصیل رهبری و امام راحل تاکید کرد.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی نماد مقاومت و پایداری مردم در مقابل فتنه‌گرانی بود که به فکر ایجاد انحراف و ضربه به انقلاب و نظام بودند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در اصفهان عنوان کرد: حماسه 9 دی دسیسه دشمنان را خنثی کرد و نشان داد که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و با وجود انتقاداتی که به عملکرد برخی از افراد دارند زمانی که پای اهداف و اصول انقلاب اسلامی در میان است اکثریت قاطع آن‌ها در صحنه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه و حمایت آن‌ها در مقابل توطئه‌های دشمنان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.

حامدیان اظهار داشت: حماسه 9 دی به عنوان یک نماد مقاومت، پایداری و بصیرت مردم کشور ایران در تاریخ ایران ثبت شد اما قابل ذکر است که مردم فهیم و همیشه با بصیرت اصفهان همچون گذشته در طول تاریخ بار دیگر یک گام جلوتر از دیگر مردم شهرهای کشور در روز هشت دی 88 در حمایت از ولی امر مسلمین و ولی‌فقیه زمان خود به میدان آمدند و از آرمان‌های انقلاب و امام خود دفاع کردند.

وی در پایان عنوان کرد: یک روز جلوتر حرکت کردن مردم اصفهان در حمایت از حریم ولایت‌فقیه نشان از پیش‌گامی مردم اصفهان در بصیرت را مشخص می‌‌کند.

انتهای پیام/63030/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول