اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی نهاد رهبری دردانشگاه بناب:

مردم خیانت فتنه‌گران 88 را هرگز فراموش نمی‌کنند

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب گفت: خیانتی که فتنه‌گران در سال88 به نظام جمهوری اسلامی و رهبری کردند، مردم آنها را هرگز فراموش نخواهند کرد.

مردم خیانت فتنه‌گران 88 را هرگز فراموش نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده ظهر امروز در آستانه سالروز حماسه 9 دی در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب با اشاره به نقش والای مقام معظم رهبری در خلق حماسه 9 دی سال 88 اظهار کرد: مردم با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نشان دادند که گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و معظم له با تدابیر خود بر نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی تأکید کردند.

وی سپس با اشاره به اینکه عاقبت به خیری و عاقبت شری دو آموزه‌ای است که قرآن به آن تأکید دارد، افزود: باید مراقب باشیم در دسته افرادی قرار بگیریم که عاقبت به خیر باشیم.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب همچنین با بیان اینکه بزرگ‌ترین فلسفه غیبت آزمایش بندگان است، اظهار کرد: دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور قصد داشتند تا مشروعیت نظام را زیر سئوال برده و پایه‌های نظام را متزلزل کنند که حضور به موقع و هوشمندانه مردم این نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: در جریان فتنه سال 88 عده‌ای از خواص پشت سر افراد جاهل ایستادند و با نوشتن نامه چنین تصور کردند که انقلابی دیگر مثل انقلاب 57 در کشور روی خواهد داد و تلاش کردند زمینه ظهور فتنه‌گران را فراهم آورند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن برخی زمزمه‌ها در کشور مبنی بر آزادی فتنه‌گران و سوءتفاهم خواندن آن قضایا در کشور گفت: آنهایی که به خیابان‌ها ریختند و مسجد را به آتش کشیدند و آرامش و آسایش کشور را به هم زدند، آیا سوءتفاهم بود؟

ابراهیم‌زاده تأکید کرد: خیانتی که آنها در سال 88 به نظام جمهوری اسلامی و رهبری کردند، مردم آنها را هرگز فراموش نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب با طرح این پرسش که « آیا آنهایی که هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند، بهانه به دست استکبار دادند و لانه جاسوسی در کشور ایجاد کردند، سوءتفاهم بود، تصریح کرد: بنا به تأکید مقام معظم رهبری اگر فتنه‌گران اظهار ندامت نکنند، مردم آنها را نخواهند بخشید.

وی ادامه داد: در حالی که برخی از سیاسیون اخیراً برخی زمزمه‌هایی را سر می‌دهند که اقدام آنها یک سوء تفاهم بود، این در حالی است که چهار سال است مقام معظم رهبری ابعاد این فتنه را به مردم و مسئولان گوشزد می کنند.

ابراهیم‌زاده خاطر نشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی به صورت یکپارچه مانده و آمریکا و اسرائیل از دست ایران فریاد می کشند، بخاطر وجود ولی فقیه است و مردم ایران نشان داده‌اند که مرجعیت دینی می خواهند.

وی اذعان کرد: حماسه 9 دی نوعی مدیریت مردمی بود که مردم از طریق میثاق با مقام معظم رهبری فتنه بزرگ را در کشور پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/60002/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول