اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش:

هزینه سفر به کیش 50 درصد کاهش می‌یابد

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به موافقت سازمان منطقه آزاد کیش با اجرای طرح این جامعه، گفت: هزینه‌های سفر به کیش 50 درصد کاهش می‌یابد.

هزینه سفر به کیش 50 درصد کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، ابراهیم خلیلی عصر امروز در نشستی پیرامون برنامه‌های تشکیلات تحت مدیریت خود، اظهار داشت: طی دو سال گذشته جامعه بازاریان با ورود به بسیاری از مشکلات پیش‌روی کیشوندان در زمینه‌های مختلف توانست گام‌های مؤثری را بردارد و این در حالی است که دیگر تشکل‌ها اینگونه عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه آب و برق کیش تبدیل به معضل سرمایه‌گذاران و کیشوندان شده بود، ادامه داد: هزینه آب و برق براساس تعرفه‌هایی که می‌توان آن را به عهدنامه ترکمنچای تشبیه کرد، به دست مردم می‌رسید و مشخص نبود براساس چه مکانیزمی مردم باید پول پرداخت کنند، اما خوشبختانه با پیگیری جامعه بازاریان و شکایت‌هایی که صورت گرفت، این مشکل مرتفع شده و در حال حاضر میزان ریزمصرف مشخص و مردم از جزئیات کامل آن آگاه می‌شوند.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، بازاریان کیش از صرف هزینه‌های مختلف در راستای احقاق حقوق فعالان اقتصادی کیش خبر داد و خاطرنشان کرد: جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در حال حاضر 2700 عضو دارد و به عنوان تنها مرجع پیگیری مشکلات آنها در زمینه گمرک، نیروی انتظامی، سازمان و دیگر ارگان‌ها به شمار می‌رود و این در حالی است که ما هیچ گاه به اعضای جامعه نگفته‌ایم که تنها مشکلات مرتبط با صنف را پیگیری می‌کنیم و در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نکرده‌ایم.

خلیلی اضافه کرد: طی دو سال گذشته کارهای زیربنایی بزرگی انجام داده‌ایم و تشکیل شورای همکاری و هماهنگی فعالان اقتصادی مناطق آزاد در همین راستا صورت گرفت که این شورا با دایر کردن دفتر مرکزی در تهران و بهره بردن از مشاوران حقوقی به سوی اهداف تعریف شده پیش می‌رود.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از اجرای طرح رونق اقتصادی این جزیره خبر داد و ابراز داشت: این طرح مورد موافقت مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته و در اوایل اسفند ماه اجرایی خواهد شد و براساس این طرح حدود 40 تا 50 درصد هزینه سفر به کیش کاهش پیدا خواهد کرد و البته ساکنان کیش هم در چارچوب آن از تخفیف‌های مورد نظر بهره‌مند می‌شوند.

وی تأکید کرد: براساس این طرح خرید از بازارهایی که عضو این طرح هستند، 50 درصد اعتبار به کارت خریدار افزوده می‌شود؛ البته این اعتبار قابلیت تبدیل به پول نقد را ندارد؛ بلکه می‌توان در بازار دوم آن را هزینه کرد.

این مسئول صنفی کیش خاطرنشان کرد: ما هیچ ادعایی نداشته‌ایم و تاکنون با تمام توان در راستای نیل به اهداف عالیه کیش و این جامعه گام برداشته‌ایم و از نظر مادی هم اگر توان استفاده از مشاوران بزرگ را داشتیم، می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

به گزارش فارس؛ جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در تاریخ 25 فروردین سال 1380 توسط بازاریان کیش با هدف ارتقای دانش تخصصی و صنفی اعضا، ارتقای تجارت و رشد کیفی خدمات عرضه شده، تأسیس و با پایان یافتن دوره ششم اعضای هیئت مدیره، جلسه گزارش بیلان مالی و عملکرد جامعه ارائه و سپس انتخابات هفتمین هیئت مدیره و بازرسان جامعه در تاریخ 15 دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/88003/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول