اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش مطرح شد

ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی

مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نوروز فرصت مغتنمی برای معرفی جزیره کیش به هموطنان است، بر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران در نوروز 93 نسبت به امسال تأکید کرد.

ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد، محمد خیاطیان در سومین نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس، اظهار داشت: شمار زیادی از هموطنان تاکنون به این جزیره سفر نکرده‌اند و اطلاعات کافی در این باره ندارند، از این رو نوروز 93 فرصت خوبی برای شناساندن این منطقه به هموطنان است.

وی ادامه داد: در میزبانی مسافران نوروزی در نوروز 93 باید ارتقای کیفیت و خدمات در دستور کار همه فعالان باشد.

مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان بخش خصوصی برای مشارکت در میزبانی مسافران نوروزی این جزیره دعوت کرد و گفت: انتظار می‌رود که بخش خصوصی و بنادر با مشارکت فعال رونق گردشگری در کیش را به ارمغان بیاورند.

خیاطیان که در جمع اعضای ستاد سفرهای نوروزی کیش سخن می‌گفت، افزود: اصل بر این است که همانند سال گذشته پذیرای مسافرین باشیم و هموطنان بتوانند با خودرو نیز در جزیره حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی یک ماه زودتر از سال قبل صورت گرفته است، هدف از برگزاری این جلسات را دستیابی به سطح حداکثری تعامل و هماهنگی میان نهادهای مسئول عنوان کرد.

کسی نباید از سفر به کیش جا بماند

مشاور مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: باید اقدامات به گونه‌ای طراحی شوند که کسی از سفر به کیش آزرده خاطر نشود یا فرد علاقه مندی برای سفر به کیش از این سفر محروم نشود و جا بماند.

وی از بنادر به عنوان پایگاه اولیه در پذیرش مسافران دریایی جزیره کیش نام برد و گفت: انتظار می‌رود که بخش خصوصی به عنوان بازوی اصلی در امور اجرایی به سازمان منطقه آزاد کیش در میزبانی شایسته از مسافران کمک کند.

خیاطیان در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت نظارت بر روند ارایه خدمات به گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: با سپردن امور اجرایی به بخش خصوصی، باید دغدغه اصلی اعضای ستاد سفرهای نوروزی نظارت باشد که به نحو مطلوبی کار را انجام دهیم.

*مسافران نوروزی کیش بیمه می شوند

این مقام منطقه آزاد کیش همچنین در این نشست اعلام کرد که تمامی مسافران در تعطیلات نوروز 93 در جزیره کیش بیمه می‌شوند.

خیاطیان عنوان کرد: با این تدبیر، هر کس که در طول سفر با بیماری مواجه شد، بدون دغدغه سیر درمانی خود را طی کند.

پیشنهاد طرح ممنوعیت تردد خودروهای کیش در مرکز شهر

در ادامه این نشست، ابراهیم خلیلی، مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش پیشنهاد کرد که تردد خودروهای پلاک کیش در ایام تعطیلات نوروزی در مرکز شهر ممنوع شود تا با توجه به شمار زیاد مسافران، شرایط مناسبی برای تردد آنها در خیابان‌های جزیره فراهم باشد.

مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که ریاست این جلسه را برعهده داشت، از این پیشنهاد استقبال کرد.

حمایت سازمان از بخش خصوصی تعارف نیست

خیاطیان همچنین در پاسخ به نماینده بندر آفتاب در این جلسه که حمایت منطقه آزاد کیش از این بندر خصوصی را خواستار شده بود، گفت: حمایت این سازمان از بخش خصوصی تعارف نیست و اگر پیش از این به بندر چارک توجه ویژه صورت گرفته بوده شاید به دلیل کیفیت ارائه خدمات بوده است.

وی با اشاره به بازدید اخیر مدیرعامل منطقه آزاد کیش از بندر آفتاب تصریح کرد: این بندر باید سطح کیفی بندر خود را ارتقا دهد.

علی جیرفتی معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش نیز در این نشست تاکید کرد: با توجه به این که اولویت سفرهای نوروز 93 در ورود مسافر بدون خودرو است، لازم است بندر آفتاب تمهیدات لازم برای در نظر گرفتن شناورهای مسافربری داشته باشد.

طاهره قیومی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد کیش و رئیس کمیته ارتباطات و رسانه‌ها ستاد سفرهای نوروزی کیش نیز در این نشست بر هماهنگی روند اطلاع رسانی این ستاد تأکید کرد.

در این نشست، احکام مسئولان کمیته‌های ستاد سفرهای نوروزی کیش در نوروز 93 اعطا شد.

انتهای پیام/88003/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول