اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری دوستانه

آلومینیوم هرمزگان منتخب کیش را شکست داد

تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان موفق شد در یک دیدار دوستانه از سد تیم منتخب کیش عبور کند.

آلومینیوم هرمزگان منتخب کیش را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، تیم فوتبال آلومینیوم که اردویی هشت روزه را در جزیره کیش برپا کرده است، سه‌شنبه شب در حضور 100 هوادار در نخستین دیدار تدارکاتی خود پس از سرگیری تمریناتش در ورزشگاه شماره دو المپیک موفق شد از سد تیم منتخب کیش عبور کند.

در این دیدار که عمده هدف آن شناخت کادر فنی از نفرات جذب شده و همچنین هماهنگی بیشتر بود تیم آلومینیوم در نیمه نخست با ترکیب سیدعلی حسنی‌صفت، ابراهیم ابرقویی، میثم مجیدی، بابک پورغلامی، علیرضا لطیفی، حسین کاظمی، احمد جعفری، مجید باجلان، علی ممبینی، شاهین مجیدی و فواد آقایی به میدان رفت که حاصل حملات گسترده نقره‌ای‌پوشان آلومینیوم راهی به دروازه نداشت و موقعیت‌ها پی در پی از دست می‌رفت.

در نیمه دوم تیم آلومینیوم با ترکیب علی شریفی، مسعود رزم‌پوش، میثم مجیدی، علی لطفی، علی زندوی، سعید راهرو، احسان عبدی، رضا معقولی، محمدرضا پورمحمد، جعفر بذری و هادی دهقانی به میدان رفت و موفق شد با دو گل جعفر بذری تیم منتخب کیش را با شکست بدرقه کند.

لازم به ذکر است، برای بازیابی شرایط بدنی و همچنین بدنسازی مجدد بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم در اردوی کیش به سر می‌برند.

انتهای پیام/88001/غ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول