اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند خبر داد

لغو اردوی کیش / پیوستن بازیکن ذوب‌آهن به گیتی‌پسند

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: در نظر داشتیم یک اردوی تدارکاتی در جزیره کیش برگزار کنیم، اما به دلیل حضور یکی از تیم‌های ملی فوتبال در این جزیره، اردوی تیم ما کنسل شده و در اصفهان تمرینات تیم پیگیری می‌شود.

لغو اردوی کیش / پیوستن بازیکن ذوب‌آهن به گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل تمامیار پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال گیتی‌پسند برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته یک حدود دو هفته‌ای است که آغاز شده است.

وی ادامه داد: ساموئل دارابینیان سرمربی تیم در جلسات ابتدایی تمرین به دلیل کسالت شرکت نداشت و از روز پنج‌شنبه در تمرین شرکت کرد.

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند با بیان اینکه با حضور ساموئل، هفته نخست تمرینات به کارهای بدنی اختصاص دارد، افزود: پس از آن تمرینات توپی و دیدارهای تدارکاتی را برای آمادگی حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه در این تمرینات با حضور بازیکنان جدیدی که جذب کرده و قصد داریم جذب کنیم به دنبال هماهنگی نهایی هستیم، تصریح کرد: تمام تلاش تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال است.

تمامیار درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی نیز تاکید کرد: به دلیل اینکه تمام تیم‌ها درگیر مسابقات خودشان هستند، هنوز موفق نشده‌ایم بازی دوستانه برگزار کنیم اما تلاش می‌کنیم در این فرصت باقی مانده تا آغاز نیم فصل دوم حتما یک یا دو بازی دوستانه برگزار کنیم.

به گزارش فارس، همچنین حسین دوستدار بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست.

این هافبک اصفهانی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال در خدمت تیم ذوب‌آهن بود اما پس از توافق باشگاه‌های ذوب‌آهن و گیتی پسند به قرمزپوشان اصفهانی پیوست تا به صورت قرضی در خدمت تیم گیتی پسند باشد.

انتهای پیام/63006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول