اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت‌:

9 دی نمایش بصیرت و ولایتمداری ملت ا‌یران بود

معاون پرورشی و تربیت‎بدنی شهرستان جیرفت گفت: 9 دی ماه نمایش بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است.

9 دی نمایش بصیرت و ولایتمداری ملت ا‌یران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام علی‎اکبر علیدادی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‎ریزی گرامیداشت 9 دی ماه در این شهرستان با اشاره به فرمان خداوند در یادآوری ایام‎الله و مناسبت‎ها اظهار داشت: در 9 دی ماه 88 سربازان مقام معظم رهبری با بصیرت و هوشیاری خود حماسه عظیمی آفریدند.

وی با بیان اینکه فتنه‎گران در سال 88 حدود هشت ماه به مقدسات، عقاید و آرمان‎های امام و انقلاب اهانت کردند، افزود: از جمله در 16 آذر روز دانشجو عده‎ای دانشجونما فضای دانشگاه‎ها را متشنج و عکس بنیانگذار انقلاب اسلامی را پاره کردند.

علیدادی 9 دی ماه را نمایش بصیرت و ولایتمداری ملت ایران ذکر و تصریح کرد: در عاشورای 88 نیز که فتنه‎گران با به آتش کشیدن هیئت‎ها و رقص و پایکوبی مانند بنی‎امیه حرمت این روز عزیز را شکستند، مردم دیگر تاب نیاورده و با حماسه‎آفرینی خود روز «بصیرت و مقاومت اسلامی» را در تقویم ایران ثبت کردند.

وی ابراز داشت: روز 9 دی ماه به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از قله‎های فراموش نشدنی، حرکت برخاسته از بصیرت، شناختن موقعیت و حرکت در فضای غبارآلود با تکیه بر ایمان است که در تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

علیدادی عنوان کرد: بر همین اساس در اداره‎ها و نهادها، پایگاه‎های بسیج، دانشگاه‎ها و مدرسه‎ها باید تبلیغات گسترده‎ای در زمینه حضور پرشور مردم انجام گیرد تا گرامیداشت این روز با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

معاون پرورشی و تربیت‎بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: باید شهرداری و شورای اسلامی شهر در سطح شهر و اصناف نیز در سطح بازار با نصب پلاکارد و بنر در این زمینه اطلاع‎رسانی کنند.

انتهای پیام/80001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول