اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

راهپیمایی 9 دی پیام ایستادگی ملت ایران است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام ملت ایران در راهپیمای روز 9 دی ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی است.

راهپیمایی 9 دی پیام ایستادگی ملت ایران است

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 9 دی نقطه عطفی بزرگ در تاریخ اسلام و انقلاب به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول تاریخ با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان روبه‌رو بوده است، گفت: البته این مردم همواره نشان داده‌اند هر گاه پشت سر رهبری فرزانه قرار گرفته‌اند از این گرداب‌ها به سلامت عبور کرده‌اند.

امام جمعه سنندج با یادآوری دوران پیروزی انقلاب و سپس جنگ تحمیلی هشت ساله تصریح کرد: ایرانیان با نثار خون فرزندان خود، وفاداری و عشق و ارادت به آرمان‌های والای نظام اسلامی را در آن روزها و سال‌ها نشان دادند.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان هر روز که می‌گذرد ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و نمونه‌های آن را در سالیان اخیر و در مواجهه با انقلاب اسلامی مشاهده کرده‌ایم.

وی با یادآوری حوادث سال 88 اظهار داشت: در آن سال فریب‌خوردگان کفر و استبداد با حمایت دنیای استکبار و استثمار در تلاش برای سست کردن پایه‌های انقلاب و فرو ریختن بنایی بودند که با خون هزاران شهید استوار شده بود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: واقعه تاسف‌بار اهانت به روز عاشورا و کارهایی که در این روز انجام شد، پشت پرده و باطن خبیث دشمنان این آب و خاک را بر ملا کرد.

ماموستا مجتهدی افزود: بی‌حرمتی به عاشورا آخرین ضربه‌ای بود که عوامل دنیای کفر و استکبار بر پیکر خود وارد کردند و به این ترتیب مردم مسلمان ایران دانستند که اهداف واقعی این گروه چیست.

وی اظهار داشت: چند روز پس از این اهانت، مردم ایران که خون غیرت و دلدادگی به خاندان پیغمبر در رگ‌های آن‌ها می‌جوشید تصمیم گرفتند در یک حرکت کاملاً خودجوش، پاسخی کوبنده به این فتنه‌گران بدهند.

امام جمعه سنندج افزود: حضور میلیونی و حداکثری ملت رشید ایران در آن روز نشان داد تصورات دشمنان برای همراهی بخشی از مردم ایران با آن‌ها، توهم و سرابی بیش نیست.

ماموستا مجتهدی با بیان اینکه 9 دی مایه افتخار و مباهات ملت ایران است، گفت: بدون تردید روشنگری‌های حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب در افشای اغراض مسموم دشمنان در فتنه سال 88 نقش اساسی را ایفا کرد.

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت و زنده نگه‌داشتن واقعه عظیم 9 دی گفت: بر تمام مردم ایران از هر جنس، نژاد و زبانی واجب است با حضور پرشور در راهپیمایی 9 دی امسال، دیگر بار پیام خود را به گوش جهانیان به‌ویژه سردمداران نفاق و تزویر و ریا برسانند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: پیام ملت ایران همان ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های شوم دشمنان و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی است.

انتهای پیام/79012/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول