اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس خبر داد

حماسه 9 دی از حماسه‌های مهم و سرنوشت‌ساز بود

امام جمعه طبس گفت: حماسه 9 دی یکی از حماسه‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی بوده که در طول انقلاب، مردم ایران اسلامی با توجه به بصیرتی که داشته‌اند به‌وجود آمده است.

حماسه 9 دی از حماسه‌های مهم و سرنوشت‌ساز بود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار داشت: فتنه سال 88 از خارج تقویت و هدایت می‌شد و به عنوان یک انقلاب مخملی می‌خواستند انقلاب ما را دچار مشکل کنند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی یکی از حماسه‌های بسیار مهم و سرنوشت سازی بوده که در طول انقلاب، مردم ایران اسلامی با توجه به بصیرتی که داشته‌اند به‌وجود آمده است.

امام جمعه طبس با بیان این‌که فتنه‌گران و کسانی که از آنها حمایت می‌کردند دست به کار احمقانه‌ای زدند، افزود: جسارت به مقدسات دینی و عزاداری امام حسین(ع) و اصل مهم ولایت فقیه و جسارت به حضرت امام خمینی(ره) از کارهای دشمنان در سال 88 بود که مردم ولایت‌مدار ایران به جسارت دشمنان پاسخ دندان‌شکنی دادند.

مهاجریان مقدم ادامه داد: مردم متوجه اهداف شوم آنها شدند و با هدایت مقام معظم رهبری، مردم بلافاصله در 9 دی به صحنه آمدند و حمایت قاطع خودشان را از ولایت فقیه اعلام کردند و بساط فتنه‌گران را جمع کردند که این به برکت مردم و هم از عنایات غیبی الهی بوده است.

وی با بیان این‌که مردم باید هوشیار و بیدار باشند و از مکر دشمنان غافل نشوند، گفت: دشمنان انقلاب همیشه در کمین بوده و از کوچک‌ترین فرصت به نفع خود استفاده می‌کنند و به انقلاب ضربه می‌زنند.

امام جمعه طبس تصریح کرد: مردم فریب ظاهر افراد را نخورند و همیشه حق را با حق بشناسند نه با اشخاص و افراد، امام علی(ع) در این مورد فرموده‌اند "حق را بشناس و اهل حق را هم خواهی شناخت" این‌گونه به مملکت ما آسیبی نمی‌رسید.

مهاجریان مقدم متذکر شد: دشمنی دشمنان خارجی با اسلام و قرآن آن هم اسلام نابی که منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است و این دشمنی عمیق و دیرینه بوده و دست بردار از آن نخواهند بود.

این مسئول با بیان این‌که وظیفه خواص و نخبگان جامعه بسیار زیاد است، تصریح کرد: آنها باید آن‌چه در جامعه می‌گذرد را رصد کنند و نظارت داشته باشند و نگذارند زمینه‌ای برای فعالیت دشمنان و فتنه‌گران به وجود بیاید و در نهایت گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

انتهای پیام/69024/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول