اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس ستاد برگزاری مراسم 9 دی شهرستان‌های استان تهران

برنامه‌های گرامیداشت 9 دی ماه شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

رئیس ستاد برگزاری مراسم 9 دی شهرستان‌های استان تهران برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله 9 دی ماه در این شهرستان‌ها را اعلام کرد.

برنامه‌های گرامیداشت 9 دی ماه شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی شهرستان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم در یوم‌الله نهم دی ماه 88 با فریاد ولایی خود، نفاق و فتنه را به زباله‌دان تاریخ انداختند، گفت: فتنه‌گران در فتنه 88 با دروغ‌گویی به افکار عمومی و کپی‌برداری از انقلاب‌های رنگین در پی براندازی نظام بودند اما بصیرت سیاسی ملت بزرگ ایران و حرکت امت عاشورایی در 9 دی 88 با اقتدا  به سالار شهیدان کربلا نشان داد ملت در  مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در فتنه 88 خیلی‌ها لغزیدند، مساجد را به آتش کشیدند، علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: در فتنه 88 مخالفان و معاندان نظام مقدس اسلامی با ایجاد تزلزل در فرهنگ عاشورایی قصد صدمه زدن و آسیب رساندن به عمود خیمه انقلاب اسلامی را داشتند تا جمهوری اسلامی را به جمهوری ایرانی مبدل سازند.

وی افزود: حماسه نهم و دهم دی ماه مردم ایران نشان داد که مردم انقلابی ما همواره در خط ولایت و مرجعیت باقی خواهند ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: ایمان و باورهای اعتقادی مردم، عنایت خداوند متعال، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و اقدام به لحظه ملت ایران از عوامل اصلی بستر ساز یوم الله نهم دی بودند.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که متولی بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب است، تعظیم و بزرگداشت یوم‌الله نهم دی را همچون سایر ایام‌الله‌ها، جزو برنامه‌های سالیانه خود قرار داده است و هر ساله این روز فراموش نشدنی را گرامی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمودی در ادامه آغاز برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله نهم دی را با هماهنگی به‌عمل آمده با ستادهای نماز جمعه شهرستان‌های استان را از دیروز دانست و گفت:  گردهمایی، نشست و تجمع‌های مختلف تبیینی ـ تحلیلی در قالب نهضت بصیرت افزایی به صورت فراگیر با حضور تحلیلگران و سخنران های برجسته در هر شهرستان برگزار می شود که مراسم پاکدشت در روز هشتم دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان (عج) با سخنرانی دکتر سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دماوند نیز در روز هشتم دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع با سخنرانی محمد حاجی نجار تحلیل‌گر مسائل سیاسی روز، در اسلامشهر در روز 9 دی 10 صبح در مسجد باغ فیض با سخنرانی حجت‌الاسلام علی رایزنی و رباط کریم در روز 9 دی ساعت 2 بعد از ظهر در مصلی با سخنرانی سردار حجازی خواهد بود.

این مسئول گفت: در شهریار نیز  روز 9 دی 10 صبح در سالن اجتماعات هلال احمر با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی و ورامین نیز در روز 8 دی 10 صبح در آستان مقدس امامزاده کوکب‌الدین (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه قرچک و 10 صبح 10 دی در مسجد 14 معصوم علیهم السلام خیابان طالقانی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی اجرای برنامه خواهد داشت.

وی تجمع هیئت‌های مذهبی در 28 صفر، سالروز رحلت پیامبراعظم (ص) در میادین شهرستان‌های استان تهران، انتشار تعدادی ویژه‌نامه و صفحه ویژه در رسانه‌ها و سایت‌های این منطقه، برپایی نشست‌های دانشجویی و اساتید، کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های پرسش و پاسخ در بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز علمی شهرستان‌های استان با مشارکت بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و وزارت علوم و برپایی نشست‌های روشنگرانه «حلقه‌های صالحین» دانش‌آموزی در این مناطق را بخشی از دیگر برنامه‌ها دانست.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول