اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

مراسم گرامیداشت 9 دی ماه باشکوه برگزار شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: تمام مسئولان باید تلاش کنند تا مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه باشکوه هرچه بیشتر در شأن مردم برگزار شود.

مراسم گرامیداشت 9 دی ماه باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیددادخدا حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‎ریزی گرامیداشت 9 دی ماه با بیان اینکه در فتنه 88 انقلاب یک پیچ تاریخی را با موفقیت پشت سر گذاشته است، افزود: آسیب‎هایی که جهان اسلام و ایران طی تاریخ دیده به دلیل وجود فتنه بوده است.

حسینی درگیری و جدایی از صف معاندان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی را موجب سلامت دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر و تصریح کرد: جامعه اسلامی همواره در تلاطم فتنه‎ها و آسیب‎ها بوده است.

وی ابراز داشت: فتنه‎هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‎کند به دست انقلابیون و کسانی رخ داده که در تاریخ انقلاب هزینه و حتی جانفشانی کرده‎اند، همین امر موجب می‌شود که جریان‌ها دچار انحرافاتی شود و با سوابق آن‎ها درآمیزد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت بیان داشت: امیدواریم که خداوند توفیق دهد تا همواره در فتنه‎ها موفق شده و در بزنگاه‎های فریب، مکر و نیرنگ و دوراهی‎ها حق را از باطل تشخیص داده و دچار اشتباه نشویم.

حسینی با بیان اینکه تمام مسئولان باید تلاش کنند تا مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه با شکوه هرچه بیشتر در شأن مردم برگزار شود، عنوان کرد: ملت ایران حدود هشت ماه فتنه‎ای را که در کف خیابان‎ها ایجاد شد و خسارت زیادی به مال و جان آن‎ها وارد آورد، تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه شاید با هیچ نیروی نظامی و انتظامی امکان خاموش کردن چنین فتنه‎ای نبود، اذعان داشت: این حماسه بزرگ لطف امام حسین (ع) و نهضت عاشورا بود که طومار فتنه‎گران را در هم پیچید.

انتهای پیام/80001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول