اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: حضور مردم در حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت حماسه 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از بدو شکل گیری انقلاب برای براندازی انقلاب طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی پیاده کرده‌اند.

وی راه اندازی جنگ تحمیلی، فتنه سال 88 و دیگر اقدامات دشمنان در طول عمر انقلاب اسلامی ایران را از برنامه‌های دشمنان برای براندازی نظام دانست.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با بیان اینکه دشمنان از طریق ایجاد انقلاب مخملی با کمک نیروهای داخلی برای براندازی نظام تلاش کردند، تصریح کرد: در حوادث روز عاشورای حسینی سال 88 مشخص شد که دشمنان به فکر از بین بردن دین اسلام هستند و با اسلام مشکل دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ملت ایران به صورت خودجوش در حماسه 9 دی شرکت کردند، افزود: مردم با آگاهی و هوشیاری در صحنه آمدند و قائله را تمام کردند.

قاسملو با اشاره به اینکه ملت ایران در حماسه 9 دی اقدام مهمی را انجام دادند، بیان داشت: مردم کشورمان با حضور در خیابان‌ها همه طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی به حضور ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دشمن واگذار شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود ادامه داد: در حماسه 9 دی نیز مردم با حضور پر رنگ خود خطری که انقلاب و نظام را تهدید می‌کرد مهار کردند.

این مسئول به برخورد نظام جمهوری اسلامی ایران با فتنه گران و سران فتنه اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به اقدامات فتنه گران نظام با آنها با رفعت و مهربانی برخورد کرد و تنها محاکمه آنها حصر در خانه خودشان است.

قاسملو با اشاره به اینکه محاکمه جدی با فتنه گران سال 88 صورت نگرفت، عنوان کرد: اگر این فتنه در کشوری به غیر از کشور اسلامی اتفاق می‌افتاد قطعا برخورد جدی‌تری صورت می‌گرفت.

وی به با اشاره به اینکه به مناسبت حماسه 9 دی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ایجرود برگزار می‌شود، اذعان داشت: به همین مناسبت فردا هشتم دی ماه جاری برنامه‌ای با حضور سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مسئولان و بسیجیان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود اضافه کرد: این برنامه در ساعت 10 صبح فردا در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت حماسه 9 دی برنامه‌های مختلفی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان با حضور حلقات صالحین برای آگاه سازی بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول