اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

ملت ایران همیشه آماده خلق حماسه‌هایی همچون 9 دی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: ملت ایران با حضور 40 میلیونی در راهپیمایی سراسری 9 دی علیه فتنه‌گران نشان داد همیشه در دفاع از ارزش‌ها در میدان حاضر است.

ملت ایران همیشه آماده خلق حماسه‌هایی همچون 9 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی به‌مناسبت گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی‌ماه بیان داشت: حماسه 9 دی ماه کاملاً خودجوش و مردمی بود و تنها علت آن نیز بصیرت و بیداری ملت ایران اسلامی است که اجازه ندادند عده‌ای اندک انقلاب و نظام را از مسیر خود خارج سازند.

در ادامه این پیام آمده است: همه امور این انقلاب از سال 42 تا به امروز توسط خود این مردم انجام شده و این مردم هستند که نظام و انقلاب را تاکنون حمایت و حفظ کرده‌اند. مقام معظم رهبری حوادث پس از انتخابات سال 88 را با توجه به اشرافیت ایشان به موضوع، فتنه نامیدند و عمق این فاجعه را تشخیص دادند.

این پیام می‌افزاید: بعد از اینکه مسیر فتنه‌گران با نظام جدا شد، مقام معظم رهبری به‌دنبال بصیرت‌بخشی به همه بودند، اما عده‌ای که منافعشان در خطر بود ایستادگی می‌کردند و عده‌ای نیز مواضع خود را واضح بیان نمی‌کردند. هر چند مقام معظم رهبری نیز متذکر می‌شدند که همه باید مواضع خود را در این خصوص روشن و شفاف بیان کنند.

در ادامه این پیام آمده است: فتنه‌گران بر اشتباه و انحراف خود اصرار کردند تا جایی‌که در روز عاشورا با حمله به عزاداران حسینی و مساجد و تکایا حتی حرمت سیدالشهدا (ع) را نیز نگاه نداشتند. اینجا بود که ملت ایران دیگر نتوانست هتک حرمت‌های آن‌ها را تحمل کند و با حضور بی‌سابقه حدود 40 میلیونی در راهپیمایی سراسری علیه آن‌ها، نشان داد این ملت همانند همیشه در دفاع از ارزش‌ها در میدان حاضر است.

در این پیام تاکید شده است: این‌چنین تفکری است که نظام و انقلاب را بیمه کرده و امروز هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند حقوق ایران را پایمال کند، لذا همه موظف هستیم که این تفکر را به نسل‌های آینده نیز منتقل کنیم.

انتهای پیام/2700/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول