اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران صورت گرفت

کسب دو مقام برتر کشوری توسط مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

در نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به عنوان مدیر نمونه و در همایش پژوهش و فناوری بعنوان بهره‌بردار برتر دستاوردهای پژوهشی صنعت پتروشیمی شناخته شد.

کسب دو مقام برتر کشوری توسط مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام، نهمین دوره جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با حضور دستیار ویژه و معاون اجرایی رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه، استاندار تهران، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی معاونان و مشاوران وزارت خانه‌های «صنعت، معدن و تجارت»، «نفت»، «امور اقتصادی و دارایی»، و جمع زیادی از صنعتگران و فعالان بخش خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا شد.

در این مراسم از «رضا امیری» مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به عنوان مدیر نمونه با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: شرح حال پرفراز و نشیب و ارزشمند یک عمر رفتار صادقانه در علم‌پژوهی و خلق فرصت‌های اقتصادی و صنعتی پایدار و ارزش‌آفرین آن باعث گردید که بر اساس حکم خرد و اخلاق با افتخار به پاس عمری رفتار کریمانه، کردار مشفقانه برای توسعه ایران اسلامی در این مرز و بوم جنابعالی را به عنوان مدیر نمونه انتخاب نماییم.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران باشکوه‌ترین جشن سالانه صنعت کشور بوده و در حال حاضر یکی از معتبرترین جوایزی است که در عرصه تجلیل از برترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی برگزار می‌شود که در این جشنواره سالانه از مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها در مراسمی تجلیل می‌شود.

همچنین در همایش دیگری که به مناسبت هفته پژوهش با حضور عباس شعری‌مقدم معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت برگزار شد از مهندس رضا امیری مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با اهدای لوح بعنوان بهره‌بردار برتر دستاوردهای پژوهشی صنعت پتروشیمی تقدیر به عمل آمد.

در متن این لوح سپاس آمده است: گام‌های استوار در مسیر بالندگی و خودکفایی صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی با تکیه بر دانش، تلاش و مشارکت فعال، صمیمانه و بی‌شائبه جنابعالی در عرصه پژوهش و فناوری، رویش دوباره امید را در توسعه اقتصادی – صنعتی کشور نوید می‌دهد.

شعری‌مقدم در ادامه متن این لوح ضمن تبریک به مناسبت انتخاب رضا امیری می‌افزاید: امید است با استمرار تلاش‌های شما بیش از پیش شاهد تکمیل چرخه ایده تا محصول، تسریع در فرآیند توسعه و ارتقای جایگاه پژوهش، فناوری در گستره صنعت کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/72008/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول