اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مدیران چرام تک محوری عمل نکنند

فرماندار چرام گفت: مدیران چرام در انجام برنامه‌ها، تک محوری عمل نکنند.

مدیران چرام تک محوری عمل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری شهرستان چرام در محل سالن آموزش و پرورش برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، اظهار داشت: کسب موفقیت‌ها در سطح کشور از نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات است که این هفته فرصتی است برای تمام افراد به خصوص جویندگان علم و دانش تا در کنار هم از تجربیات یکدیگر به خوبی استفاده کرده و به تبادل فناوری و آخرین دستاوردهای خود بپردازند.

فرماندار چرام با بیان اینکه بحث پژوهش برای مدیران، موضوع مهمی است، عنوان داشت: اگر نگاه اجمالی در سطح جهان و در کشورهایی که پیشرفته به حساب می‌آیند، داشته باشید، درصدی از اختصاص بودجه آنان به پژوهش اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: افراد باید در کسب دانش مکمل یکدیگر باشند، باید دست به دست هم داده و با تلاش و تعامل همه‌جانبه کمک کنیم تا پژوهشگران شهرستان ما به اهداف والاتری دست پیدا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در آموزه‌های اسلامی بر اهمیت پژوهش و تحقیق، تاکید بسیار شده است، اظهار کرد: رشد و بالندگی و شکوفایی کشور از طریق تحقیق و پژوهش تأمین شده و از این جهت جامعه به سوی ترقی و کمال رهنمون می‌شود.

نیکروز با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ما کشور ایران را پیشرفته‌تر از کشورهای مجاور می‌بینیم، متذکر شد: درصد بودجه پژوهشی ما نسبت به کشورهای مجاورمان بیشتر است و همین مسئله باعث رشد، توسعه و تعالی کشور عزیزمان ایران اسلامی شده است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه این امر سبب شده است تا ایران اسلامی در میان کشورهای دیگر، کشور ممتاز باشد، گفت: یکی از ویژگی‌هایی که مسئولان ما تک محور نیستند و دستاوردهای پژوهشی را در حوزه‌های مختلف مد نظر قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش، عنوان کرد: هرچه سرمایه‌گذاری ما در امر پژوهش بیشتر باشد، شتاب توسعه ما هم بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول