اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم جام آزادگان رخ می‌دهد

پاس همدان بر روی تیغ سقوط یا صعود

تیم فوتبال پاس همدان در هفته دهم برای سقوط و یا صعود در جدول رده‌بندی برابر تیم مدعی نفت و گاز گچساران به میدان می‌رود.

پاس همدان بر روی تیغ سقوط یا صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران به ایستگاه دهم خود رسیده و تیم پاس همدان برای رسیدن به صدر جدول و جمع تیم‌های مدعی به سختی در تلاش است.

در گروه 2 این مسابقات تیم فوتبال پاس که سومین سال حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند و با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، پاس همدان، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ حضور دارند باید برای صعود تنها یک تیم به لیگ برتر جدال نزدیکی داشته باشند.

تیم پاس که به دلیل بلاتکلیفی مدیریتی خیلی دیر بسته شد و شروع به تمرینات کرده است بعد از گذشت 9 هفته از مسابقات هنوز هم با مصدومیت ریز و درشت بازیکنان خود مواجه است و هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل خود برسد.

مشکلات مالی هم جزیی از برنامه روتن تیم فوتبال پاس شده و کادر مدیریتی و فنی این تیم دیگر حرفی از این حیث به میان نمی‌آوردند و بدون بودجه مصوبه و عدم تخصص پول چشم‌گیر به راه خود ادامه می‌دهند.

نتایج پرفراز و نشیبی که این فوتبال پاس در هفته‌های اخیر کسب کرده باعث دلزدگی هواداران پاس از تیم خود شده است و وضعیتی که در جدول رده‌بندی به دست آورده راضی‌کننده علاقه‌مندان و هواداران این تیم نیست.

عملکرد شاگردان مجتبی خورشیدی باعث شده تا در بازی‌های گذشته امتیازات زیادی را به راحتی از دست بدهند و تا پایان هفته نهم تنها 10 امتیاز از هشت بازی به دست بیاورند و کسب سه پیروزی یک تساوی و چهار شکست نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی برای یک تیم مدعی برای صعود به لیگ برتر باشد.

تیم فوتبال پاس که در گذشته اقتدار مثال‌زدنی در سطح فوتبال ایران داشته است این روزها نتوانستند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال همدان باشند و اوضاع و احوالی خوبی ندارند.

سبزپوشان همدانی در هفته گذشته در بندرکنگ در حالی که با حساب یک بر صفر پیش بودند در نهایت دو بر یک مغلوب حریف تازه وارده لیگ یکی خود شدند تا شرایط این تیم در جدول بدتر از قبل شود.

تیم فوتبال پاس بدون چهار بازیکن خود به مصاف حریف خواهد رفت نادر هوشیار و مصطفی عاقلی به شدت مصدوم هستند و مهرداد رضایی نیز سرماخوردگی شدیدی دارد و همچنین محبوب مجاز نیز سه کارته است و این بایکنان امروز نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.

در هفته دهم تیم پاس از تیم رده دوم جدول پذیرایی می‌کند و نفت و گاز گچساران برای حفظ جایگاه خود و حضور در کورس قهرمانی برای امتیاز و حتی پیروزی در خانه حریف به میدان آمده است.

نماینده فوتبال گچساران در دو هفته اخیر با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان و تساوی خانگی برابر آلومینیوم هرمزگان با روحیه بهتری به همدان سفر کرده است و بازی حساسی را برابر شاگردان خورشیدی خواهد داشت.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال بازی دو تیم پاس همدان و نفت و گاز گچساران را مهدی مرجان‌زاده (داور وسط)، جعفر مهاجر و محمدرضا طالبی (کمک داور) و مرتضی عابدی قضاوت خواهند کرد.

تا پایان هفته نهم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال با انجام هشت بازی 10 امتیازی است و در رده ششم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم نفت و گاز گچساران با 13 امتیازی که به دست آورده در رده دوم این گروه جاخوش کرده و یکی از تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.

در چارچوب هفته دهم لیگ دسته یک مسابقه پاس همدان و نفت و گاز گچساران امروز یکشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول