اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

پاسی‌ها از جلسه استاندار همدان دست پر بیرون آمدند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: اعضای کادر مدیریتی و فنی باشگاه پاس بعد از دیدار با استاندار همدان و وعده‌های مساعد وی، با خیال آسوده به ادامه مسابقات می‌پردازند.

پاسی‌ها از جلسه استاندار همدان دست پر بیرون آمدند

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مشکلات مالی تیم پاس از ابتدای فصل امسال اظهار داشت: فشار این موضوع باعث شد که قبل از بازی با نفت و گاز گچساران، خستگی خود را از این وضعیت اعلام کنم که طولی نکشید شخص استاندار طی تماسی با بنده پیگیر این موضوع شدند.

وی افزود: این نکته برای شخص خودم جالب و قوت قلبی بود که بعد از مدت‌ها رئیس هیئت مدیره باشگاه با همه مشغله کاری پیگیر موضوعات تیم فوتبال پاس شده بود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده امروز به اتفاق همکارانم در باشگاه و کادر فنی دیدار بسیار خوب و صمیمی با نیکبخت استاندار و رئیس هئیت مدیره باشگاه پاس داشتیم.

به گفته وی، در این دیدار عیسی صالحی قائم مقام باشگاه، علی خلف معاون اجرائی این باشگاه، مجتبی خورشیدی سرمربی، محمود مریخی سرپرست و امید خورج و سیدمحمد علوی کاپیتان و بازیکنان قدیمی تیم پاس حضور داشتند.

رمضانی یادآور شد: بنده در این جلسه گزارش مختصری از وضعیت مالی و همچنین فنی ارائه کردم و هر کدام از اعضای حاضر در حوزه کاری خودشان هم توضیحاتی را خدمت استاندار دادند.

وی گفت: در این دیدار یکی از دغدغه‌های اصلی استاندار حتی قبل از آمدن به همدان مربوط به تیم پاس بود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: ایشان در زمان بهروز مرادی استاندار وقت همدان نیز تلاش زیادی برای انتقال پاس به همدان انجام داده بودند.

وی با اشاره به صحبت‌های استاندار در این جلسه تصریح کرد: نیکبخت در این جلسه مطرح کرد که حتی در همه سال‌هایی که در همدان مسئولیت نداشتم پیگیر پاس بودم و نسبت به این تیم تعصب داشتم و بعد از پیشنهاد اداره استان، این موضوع از اصلی‌ترین دغدغه‌های بنده بود.

رمضانی با اشاره به نگاه جدی استاندار همدان به تیم پاس گفت: ایشان این تیم را در اولویت‌های نخست استان قرار داده و داشتن تیم فوتبال پاس را افتخاری برای استان ارزیابی کردند.

وی ابراز داشت: استاندار همدان طی تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان، مشکلات تیم پاس را با وی مطرح کرده و به زودی با ارائه راهکارهایی، مسائل این تیم با پیگیری استانداری و نمایندگان مجلس رفع خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: قول‌ مساعد و دلگرم‌کننده استاندار همدان، مجموعه را برای ادامه کار ترغیب کرده به طوری که با اشتیاق بیشتری پیگیر مسابقات و مسائل جاری باشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول