اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

شکست فتنه‌‌های استکبار حماسه 9 دی را برجسته کرد

امام جمعه زرند گفت: بصیرت مردم در 9 دی ماه 88 موجب شد که سیاست‌های غربی با رویکرد آمریکایی شکست بخورد و این از عوامل برجستگی 9 دی ماه است.

شکست فتنه‌‌های استکبار حماسه 9 دی را برجسته کرد

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با تشریح اینکه چه عواملی موجب تاریخی شدن 9 دی ماه شده است، اظهار داشت: آمریکا خود را قدرت جهانی می‌داند و توان دیدن هیچ قدرتی را ندارد و درصدد از بین بردن قدرت‌های در مقابل خود است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها قدرتی منطقه‌ای، بلکه جهانی است که آمریکا تحمل آن را ندارد و از آغاز پیروزی انقلاب در حال مبارزه با آن و دنبال شکاف در رده‌های مختلف نظام اسلامی بوده و از راه‌های مختلف وارد شده است.

امام جمعه زرند بیان داشت: استکبار علاوه بر هجمه‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی به این نتیجه رسیده که از طریق استفاده از نیروهای انقلاب به جان انقلاب بیفتد و انتخابات سال 88 را وسیله برای براندازی انقلاب قرار داد و دنبال شکست انقلاب اسلامی بود.

کرمی‌پور عنوان کرد: بصیرت مردم موجب شد که توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب و سیاست‌های غربی با رویکرد آمریکایی شکست خوردند که این از عوامل برجستگی 9 دی ماه است.

وی ابراز داشت: یکی از عوامل دیگر خلق حماسه 9 دی ماه، بصیرت و هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران است که طی تاریخ اسلام هر کجا شکست دامن اسلام را گرفته به دلیل این است که مردم دشمن را نشناختند.

امام جمعه زرند گفت: بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) و در دوره حکومت پنج ساله امیرالمؤمنان حضرت علی (ع) بزرگترین مشکلی که برای حضرت بود، عدم آگاهی و بصیرت مردم نسبت به دشمن بود، اما ملت ایران در 9 دی ماه نشان دادند که شناخت عمیق نسبت به دشمن دارند و عمق شناخت به این جا بر می‌گردد، گرچه دشمن از نیروهای انقلاب به عنوان وسیله براندازی استفاده کرده، اما مردم با بصیرت خود دست رد به سینه آنها زدند و با آنها تعارف نداشتند.

کرمی‌پور بیان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به حساسیتی که به 9 دی ماه دارند، دستوراتی را در این زمینه داشتند و فرمودند، « نقش محرم و عاشورا تبیین شود، حضور گسترده مردم مورد تحلیل قرار گیرد، ایمان عمیق دینی حاکم بر دل‌های مردم تبیین و بر عنصر «آگاهی» «بصیرت» «اعتماد ملی» و حضور به‌موقع ملت در عرصه‌های مختلف تاکید شود».

وی با اشاره به قرارگیری حق و باطل طی تاریخ بشریت در مقابل هم افزود: باطل همیشه درصدد نابودی حق بوده و در دوره‌های مختلف با اسلام درگیر بوده و هر زمانی که احساس کرده حق قله‌هایی را در زمینه‌های مختلف فتح کرده، در صدد نابودی قرار می‌گیرد.

کرمی‌پور خاطر نشان کرد: در زمان ما آمریکا از این قاعده مستثنا نیست و باید همیشه بیداری خود را حفظ کنیم و به این فکر نباشیم که آمریکا دیگر به ما کار ندارد، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند،«نباید از این مسئله غفلت کنیم که امروز روز آماده‌باش همه دشمنان اسلام است، روز بیدارباش همه جهانخواران است، باید با دقت تمام، کید و فریب استکبار را شناخت و خنثی کرد».

وی عنوان کرد: امام راحل به تمام معنا دشمنی آمریکا را متوجه شده و به ملت فهیم ایران گوش‌زد می‌کند و در همین ارتباط فرمودند، «دوستان عزیزم بدانید که خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچک‌ترین غفلتی کنید، نابود می‌شوید»، پس باید همه هوشیارانه از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول