اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرماندار کوهبنان:

کوهبنان 9 دی انزجار خود را از بدخواهان نظام ابراز می‌دارد

فرماندار کوهبنان گفت: مردم بام فرهنگی استان کرمان با حضور در مراسم 9 دی نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و بدخواهان نظام ابراز می‌دارند.

کوهبنان 9 دی انزجار خود را از بدخواهان نظام ابراز می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه کوهبنان گفت: کوهبنان از سابقه درخشانی در امور مذهبی برخوردار هستند به گونه‌ای که مراسم تاسوعای کوهبنان و شهادت امام جعفر صادق (ع) این شهرستان نهادینه شده است.

وی افزود: در این راستا مردم این خطه در روز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در حرم مطهر امامزاده سلیمان شاه و در جوار قبور مطهر شهدا به عزاداری جمعی می‌پردازند.

فرماندار کوهبنان اظهار داشت: تعزیه‌خوانی و چاوشی که در کوهبنان از قدمت بالایی برخوردار است در آستانه فراموشی قرار داشت که به همت ادارات ارشاد اسلامی و اوقاف شهرستان زمینه احیای این 2 سنت حسنه فراهم شده و امیدواریم با برگزاری همایش تعزیه‌خوانی زمینه گسترش این امر فراهم شود.

وی با اشاره به 9 دی‌ماه ادامه داد: دشمنان که طی سال‌های پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه و پایگاه خود را در کشور از دست داده بودند به دنبال مجال و بهانه‌ای بودند تا ضربه‌ای به کشور بزنند.

متقی گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی پس از حوادث عاشورای حسینی سال 88 با عنایت به فرمایشات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب به خیابان‌ها آمدند و در یک حرکت انقلابی حسینی‌وار دشمنان را به خاک مذلت و خواری نشاندند و آنان را برای همیشه از صحنه سیاسی کنار زدند‌.

متقی اظهار داشت: مردم بام فرهنگی استان کرمان همراه با سایر ایرانیان در مراسم 9 دی‌ماه شرکت می‌کنند و بار دیگر با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و بدخواهان نظام ابراز می‌دارند.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول