اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

حماسه 9 دی جلوه بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: حماسه 9 دی جلوه بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است.

حماسه 9 دی جلوه بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است

حجت‌الاسلام سید رضا مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به حماسه 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران در روز 9 دی ماه سال 88 با حضور در خیابان‌ها حماسه باشکوهی خلق کردند.

وی حماسه 9 دی را جلوه بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره درصدد براندازی نظام یا مهار کردن انقلاب بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای عملی کردن خواسته‌ خود نقشه‌های متعددی به کار گرفته‌ است، افزود: درگیری‌های مختلف در مرزهای کشورمان و دوران هشت سال جنگ تحمیلی جزو این موارد است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کردند با راه‌اندازی فتنه 88 فاتحه انقلاب خوانده می‌شود، گفت: برای ایجاد این فتنه طرح و برنامه‌های آنها دقیق بود اما ملت ایران همچون گذشته با حضور در صحنه؛ توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

مصطفوی پیروزی انقلاب اسلامی و خنثی کردن فتنه 88 را عنایت الهی و ائمه اطهار (ع) نسبت به کشورمان دانست و بیان داشت: کسانی که فتنه 88 را به راه انداختند از امام حسین (ع) سیلی خوردند.

وی با اشاره به اینکه وجود رهبری یگانه و هوشمندانه از ابتدای انقلاب امواج شکننده‌ای که بر پیکره نظام وارد می‌شود را خنثی می‌کند، ادامه داد: با وجود رهبری کشتی نظام در مقابل امواج توطئه‌ها به ساحل امن؛ هدایت می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه امنیت کشور و پیروزی نظام موجب خوشحالی دوستداران انقلاب در داخل و خارج از کشور می‌شود، متذکر شد: اگر حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب نبود قطعاً اهداف انقلاب به این خوبی دنبال نمی‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در حماسه 9 دی اتحاد و انسجام خود را به فتنه‌گران نشان داده و همچنین با این اقدام حمایت خود را از ولایت و انقلاب به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/73008/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول