اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس هفتم:

9 دی نقطه اوج رشادت‌های مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی بود

نماینده مردم رشت در مجلس هفتم شورای اسلامی گفت: هشتم و نهم دی نقطه اوج و قله رشادت‌های مردم گیلان و ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی بود.

9 دی نقطه اوج رشادت‌های مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی بود

هاجر تحریری نیک‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه هر نظامی طبق اراده مردم شکل می‌گیرد اظهار کرد: انقلاب اسلامی براساس اراده ملت ایران ایجاد شده و به نوعی مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی به انتخاب آگاهانه مردم نسبت به نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم ایران بهای سنگینی برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

تحریری نیک‌صفت مردم را نگهبان‌های دلسوزی برای حفظ نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی مراقبت می‌کنند.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه مردم ایران با ایثارگری و شهادت عزیزان و جوانان خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پدید آوردند، تصریح کرد: مردم ایران با آگاهی جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری توانستند با وجود سختی‌های بسیار این نظام را حفظ کنند.

وی به وقایع سال 88 اشاره کرد و گفت: هشتم و نهم دی نقطه اوج و قله رشادت‌های مردم گیلان و ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی بود.

تحریری نیک‌صفت وجود ولایت فقیه را موهبتی برای مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم؛ ولایت فقیه را مسیر نجات و رستگاری می‌دانند و از این جایگاه پاسداری می‌کنند.

فعال سیاسی گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها مسیر را برای جامعه مشخص کردند، یادآور شد: شاخص‌های دشمن برای مردم ایران مشخص شده است.

وی ادامه داد: مردم در نهم دی سال 88 پس از هشت ما هتک حرمت فتنه‌گران به آگاهی و بصیرت رسیدند و حرکت کردند.

تحریری نیک‌صفت رفتار فتنه‌گران را در مسیر خلاف نظام و انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: انتظار داشتیم خواص جلودار باشند و فتنه‌گران را ارشاد کنند اما مردم در این موقعیت خواص شدند و با درایتی که داشتند جلوی این مسئله را گرفتند.

نماینده مردم رشت در مجلس هفتم شورای اسلامی اقتدار ملی را بزرگ‌ترین قدرت در کشورها دانست و بیان کرد: دشمن وقتی ببیند مردم کشوری آگاه، بیدار و با بصیرت هستند می‌داند در اجرای نقشه‌ها و برنامه‌های خود موفق نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران با حضور و اعتراض خود در هشتم و نهم دی سال 88 به آنها که قصد برچیدن نظام مقدس اسلامی را داشتند اعلام کردند بیدار و آگاه هستند و پشت سر ولی فقیه حرکت می‌کنند.

تحریری نیک‌صفت یادآور شد: اگر مردم با آگاهی، بصیرت و احساس مسئولیت در صحنه باشند هیچ‌کس نمی‌تواند تعرضی به کشور داشته باشد.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به بازگشت بعضی از افراد که در فتنه 88 نقش داشتند اشاره کرد و افزود: اکنون رفتار فتنه‌گران برای مردم مشخص شده است اما تاکنون عذرخواهی نکردند.

وی با بیان اینکه افرادی که در فتنه 88 دخالت داشتند باید توبه کرده و از مردم عذرخواهی کنند، یادآور شد: حاکمیت‌ها در کشورها به مخالفان خود رحم نمی‌کنند و کمترین اقدام برای آنها اعدام است اما با توجه به رأفت اسلامی با سران فتنه تاکنون مدارا شده است.

فعال سیاسی گیلان با اشاره به اینکه چهره بعضی از اصحاب فتنه هنوز برای مردم روشن نشده است، تصریح کرد: افرادی که اعلام می‌کنند سران فتنه بی‌قید و شرط آزاد شوند ماهیت اصلی خود را نشان می‌دهند و اگر ماهیت آنها برای مردم روشن شود ملت نیز تکلیف خود در مقابل فتنه‌گران را می‌داند.

انتهای پیام/84001/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول