اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کوهبنان:

9 دی تجدید میثاق با نظام جمهوری اسلامی ایران‌ بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: 9 دی میثاقی دوباره میان مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ بود.

9 دی تجدید میثاق با نظام جمهوری اسلامی ایران‌ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر کردی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه کوهبنان گفت: با توجه به سنت سال‌های گذشته هیئت رزمندگان اسلام کوهبنان با هماهنگی دفتر امام جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مسئولان هیئت‌های مذهبی برای راه‌اندازی دسته‌های عزاداری و شرکت در مراسم تجمعی روز شهادت امام حسن مجتبی (‌ع‌) رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام رضا (‌ع‌) دعوت می‌کند.

‌وی از تمام ائمه جماعت مساجد و مسئولان شهرستان کوهبنان درخواست کرد تا در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف با اطلاع‌رسانی مناسب زمینه مشارکت و حضور گسترده مردم در مراسم مذهبی این ایام را فراهم کنند.

‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان تصریح کرد: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد و مدارس به منظور گرامیداشت شعائر اسلامی همراه و همگام با مردم شهرستان کوهبنان در مراسم پایانی ایام ماه صفر‌ به صورت منسجم و گسترده حضور پیدا می‌کنند.

وی به در پیش بودن 9 دی‌ماه اشاره کرد و افزود: روز شمار جمهوری اسلامی ایران طی 34 سال گذشته سرشار از حوادثی مهم، به یاد ماندنی‌، شگفت‌انگیر و عبرت‌آموز است که هر کدام به تنهایی قابل تأمل و تحلیل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در این میان برخی روزها از امتیاز خاص و ارزش والایی در ایران اسلامی و در جهان برخوردار بوده و یادآور رویدادی سرنوشت‌ساز‌، دشمن‌شکن‌، استکبار‌ستیز و حساس ‌هستند.

وی اظهار داشت: 9 دی 88 روزی به یادماندنی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی به حساب می‌آید زیرا میثاقی دوباره میان مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن هم بعد از هشت ماه جنگ سیاسی بود.

کردی عنوان کرد: در پرتو منویات و فرمایشات رهبر متفکر و فرزانه انقلاب و حضور آگاهانه و حماسی مردم در حالی که 9 دی‌ماه با محرم درآمیخت عاشورایی دیگر شد و حماسه‌ای ماندگار خلق کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در 9 دی‌ماه با دفاع از ارزش‌های اسلامی و بیان اینکه ما حامی ولایت ‌و رهبری هستیم و تا آخرین قطره خون به دفاع از رهبر و مقتدای خویش می‌پردازیم از این امتحان پیروز بیرون آمدند و زمینه خفت و ذلت دشمنان را رقم زدند.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول