اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

9 دی سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود‌

امام جمعه موقت کرمان گفت: مراسم 9 دی سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

9 دی سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی اظهار داشت: 9 دی یادآور حماسه بزرگی در سال 88 است که مردم در خنثی‌سازی فتنه خلق کردند.

وی افزود: حماسه 9 دی را مردم با حضور باشکوه و به موقع خود آفریدند و باید از آنان تقدیر کرد.

عرب‌پور تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن اصلی ما استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بوده است و برای سرنگونی نظام تمام راه‌ها را در پیش گرفتند و اکنون نیز موارد دیگری را علیه ما اعمال می‌کنند.

وی ابراز داشت: از جمله مواردی که دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند، فتنه 88 و انقلاب مخملی بود که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم محقق نشد.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: به عنوان کسی که سال‌ها در امر نظارت بر انتخابات حضور دارم، با وجود حضور 15 نفر در پای هر صندوق رأی امکان تقلب وجود ندارد.

عرب‌پور گفت: ادامه آشوب‌ها به توهین به مقدسات، ولایت و عاشورا منجر شد و این مسئله‌ای نبود که مردم سکوت کنند در نتیجه به خیابان آمدند و جواب دندان شکنی به فتنه‌گران دادند.

وی اظهار داشت: بعضی می‌گویند که فتنه تمام شده و دیگر نباید صحبت آن را کرد، اما زمانی عده‌ای با اعتقادات و مقدسات یک ملت بازی کردند، فتنه وجود دارد.

عرب‌پور بیان داشت: مراسم 9 دی سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و ملت ایران در کنار ولایت و همانند همیشه در صحنه حاضر هستند.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تسلیت ایام آخر ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم (ص) ‌تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در کنار وظیفه تعلیم و تربیتی که به عهده داشتند، وجودشان نیز در ابعاد گوناگون الگو بود.

وی افزود: رفتار پیامبر اسلام نمونه‌ای است تا دین مبین اسلام را به همه معرفی کردند، حسن خلق، بخشش بی‌منت، برخورد منطقی، انصاف در خشنودی و غضب، تواضع، ایجاد انس و الفت و وفای به عهد در اخلاق اجتماعی حضرت محمد (ص) نمونه است.

عرب‌پور خاطر نشان کرد: با داشتن چنین پیامبری و دستورات اجتماعی و اخلاقی، زیبنده نیست که جامعه اسلامی از آنها به دور باشد.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول