اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد

ضرورت بررسی کارشناسی ابعاد مختلف حماسه 9 دی از سوی رسانه‌ها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های ما باید کار کارشناسی جامع‌ و کاملی با هدف بررسی و تبیین ابعاد مختلف حماسه 9 دی داشته باشند.

ضرورت بررسی کارشناسی ابعاد مختلف حماسه 9 دی از سوی رسانه‌ها

بیژن نوباوه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: فتنه 88 با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از توسعه و پیشرفت ایران انجام شد. در این فتنه کشورهای استکباری، سرویس‌های جاسوسی کشورهای زورگوی غربی، عوامل منافقین و براندازان و افراد فریب‌خورده در داخل هم‌صدا شده و تمام توان خود را برای مقابله با اسلام و انقلاب به میدان آوردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تصور می‌کردند که با اجرای کودتای خزنده می‌توانند مقابل نظام و حاکمیت، ملت و بالاخره رهبری بایستند، اما تصور نمی‌کردند که مردم و رهبر ما آگاه و با بصیرت بوده و هرگز در برابر آنها عقب‌نشینی نخواهند کرد.

نوباوه گفت: دشمنان ما پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، دروغ بزرگ تقلب را مطرح و به بهانه نتایج انتخابات پیاده‌نظام خود را به میدان آوردند و اگر نبود درایت و هوشمندی رهبری انقلاب اسلامی و بصیرت مردم ولایی ایران، نمی‌توانستیم در برابر این توطئه بزرگ مقاومت کنیم.

وی با اشاره به حضور گسترده و نقش مردم ایران در خلق حماسه عظیم نهم دی گفت: این روز در تاریخ کشورمان از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم ما در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی با حضور آگاهانه در صحنه که در حمایت از ولایت و آرمان‌های اسلام و انقلاب انجام شد، بزرگترین توطئه دشمنان پس از جنگ را خنثی کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس متذکر شد: به دلیل این اهمیت تاریخی، باید حماسه بزرگ و عظیم نهم دی توسط رسانه‌ها به خوبی بررسی و ابعاد مختلف آن مورد تحقیق و کار کارشناسی قرار گیرد.

نوباوه تاکید کرد: این تحقیق و پژوهش باید با هدف بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی مردم انجام شود تا زمینه تداوم حضور آگاهانه مردم در صحنه و لحظات و مقاطع حساس تاریخی بیش از گذشته فراهم گردد.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول