اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد 9 دی گچساران مطرح کرد

9 دی پاسخی کوبنده به تفکر شکست خورده تیر 84 بود

مسئول ستاد 9 دی گچساران با بیان این‌که 9 دی پاسخی کوبنده به تفکر شکست خورده تیر 84 بود، گفت: استارت فتنه 88 از سال‌های قبل زده شده بود.

9 دی پاسخی کوبنده به تفکر شکست خورده تیر 84 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی پیش از ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که وقایع هر ملت و کشوری از سه جهت قابل ارزیابی است، اظهار کرد: چرایی، چگونگی و دستاورد آن واقعه مؤلفه‌های قابل ارزیابی در یک واقعه به شمار می‌رود.

وی افزود: 9 دی‌ماه سال 88 از جمله حرکت‌های زیرساختی و تحول‌آفرینی بود که در تاریخ یک ملت به ندرت روی می‌دهد.

مرادی تصریح کرد: نهم دی‌ماه سال 88 روزی بود که انقلاب ما یکی از سخت‌ترین گردنه‌هایی طراحی شده توسط دشمن که برای شکست و به زمین‌خوردن طزاحی شده بود را به مدد بصیرت و زمان‌شناسی مردم به سلامت پشت سر گذاشت.

مسئول ستاد 9 دی در گچساران ابراز کرد: این‌که ملتی خودجوش، طوفانی، آرمان‌گرایانه و سیل‌افکن قد، قلم و گلوی خود را به فریاد وادارند تا راسخ‌قدمی و ثبات اعتقادی خود را در پارلمانی خیابانی به دنیا اعلام کنند، خود یک رفراندوم اعلام نشده بود که همه به امضای ان افتخار کردند.

مرادی ادامه داد:  انتخابات در هر سطح و شأنی در نظام‌های مختلف بر اساس آرای مردمی در دوره‌های معین برگزار می‌شود که در ایران اسلامی نیز تا کنون 29 انتخابات با این فرایند برگزار شده است.

وی یادآور شد: اما این که گروهی  زیاده‌طلب، از خودراضی و مغروز در کافه تریاهای شمال تهران با پز روشنفکرمآبی بخواهند آرای مردم را مصادره کرده و تن به قانون و قانون‌گرایی ندهند از موارد کم‌سابقه‌ای بود که در سال 88 سر زد و این افراد با حمایت رسمی و علنی دشمنان انقلاب و اتحاد نامیمون تمام گروه‌های برانداز به بهانه تقلب در انتخابات لشکرکشی خیابانی راه انداختند.

مرادی  با اشاره به نقش کانون‌های مدیریت خارجی در ایجاد فتنه 88 عنوان کرد: فتنه سال 88 سال‌ها قبل توسط برخی جریان‌های خارجی طراحی و شکل گرفته بود که در این خصوص می‌توان به سخنان مک‌کین سناتور و کاندیدای جمهوری‌خواهان آمریکا در سال 84 اشاره کرد که گفته بود در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم.

مسئول ستاد 9 دی در گچساران متذکر شد: فتنه 88 حرکتی برنامه‌ریزی شده و فراتر از خطر بود که با حضور خودجوش و بصیرتمندانه مردم در روز 9 دی با حمایت از  انقلاب و رهبری در نطفه خفه شد.

این مسئول و فعال سیاسی در گچساران در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی هوشمند با حمایت مردم و ولایت رهبری بوده که 9 دی نشان داد که ملت همیشه وفادار به ولایت و ارزش‌های بزرگ انقلاب است.

مسئول ستاد 9 دی در گچساران تأکید کرد: 9 دی پاسخی کوبنده به تفکری بود که با شکست در تیرماه 84 و به بکارگیری تئوری انقلاب نرم به الگوی اوکراین و گرجستان قصد خارج شدن از اغما را داشت.

مرادی ادامه داد: 9 دی غدیری دیگر اما این‌بار نه در عربستان و مکه بلکه در ایران و قم بود تا بی‌وفایی کوفه در عراق از صحنه تاریخ محو شود و تهرانی، اصفهانیٰ مشهدی و سراسر ایران اسلامی در یک روز مسیری هزار ساله را خلق کنند «خیر من الف شهر».

این مسئول و فعال سیاسی در گچساران با اشاره به نتایج حماسه 9 دی گفت: 9 دی مقدمه تشکیل حکومت اسلامی بود زیرا یکی از روزهای الهی در جریان انقلاب بوده، انقلابی که مأموریت ان تشکیل جامعه و کشور اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن اسلامی را پنج ایستگاه را فرایند شکل‌گیری 9 دی عنوان کرد.

انتهای پیام/82014/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول