اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

«تابان لغزش» به نفع کودکان بی‌سرپرست به روی صحنه رفت

معاون هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: تئاتر «تابان لغزش» به مدت دو هفته در آذر ماه به نفع کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی به روی صحنه رفت.

«تابان لغزش» به نفع کودکان بی‌سرپرست به روی صحنه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، صادق آریان اظهار داشت: در راستای کمک به کودکان بی‌سرپرست و ارتقای سطح اطلاعاتی دانش‌آموزان، جوانان و مردم با سیره و روش زندگی امام حسین (ع) و قیام عاشورا، گروه هنری کهربا با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی نسبت به اجرای این تئاتر کاملاً افتخاری و رایگان اقدام کردند.

وی از مشارکت سازنده سازمان متبوع خود در این کار خیر و خدا پسندانه خبر داد و گفت: نظر به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر و اجرای پروژه‌هایی در این رابطه، نسبت به برگزاری برنامه‌های اینچنینی اقدام کردیم.

معاون هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: نمایش تابان لغزش از 9 تا 23 آذر ماه در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) به روی صحنه رفت و عواید آن به کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی تعلق گرفت.

انتهای پیام/2667/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول