اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان قم عنوان کرد

معرفی هنرجویان تئاتر به گروه‌های نمایشی در قم

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان قم گفت: هنرجویان تئاتر استان قم که در حوزه هنری دوره دیده‌اند پس از شرکت و موفقیت آزمون عملی به گروه‌های فعال نمایشی در قم معرفی می‌شوند.

معرفی هنرجویان تئاتر به گروه‌های نمایشی در قم

احمد سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار داشت: در چند سال اخیر دوره‌های بازیگری تئاتر در حوزه هنری استان قم به صورت عملی برگزار نشده بود ولی امسال این دوره برگزار و مقرر شده است هنرجویان در پایان دوره در آزمون عملی که اجرای نمایش است، شرکت کنند.

وی افزود: این اقدام با هدف ایجاد رقابت و ظهور استعدادهای بازیگران جوان تئاتر استان اجرایی خواهد شد و 16 هنرجو در پایان دوره آموزش بازیگری تئاتر مقدماتی حوزه هنری استان قم طی 2 روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان قم عنوان کرد: هنرجویان این دوره در هشت گروه 2 نفره با بازی در یک نمایش اجتماعی خانوادگی، پنج شب زندگی یک زوج جوان را روایت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در پایان اجرای این هشت نمایش، داوران سه بازیگر زن و سه بازیگر برتر مرد را انتخاب خواهند کرد و از آنان در مراسمی تقدیر خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: از کارگردانان تئاتر در این مراسم دعوت شده است تا از بین این هنرمندان تازه نفس برای عضویت در گروه‌های نمایشی بر حسب استعدادهایشان دعوت به همکاری کنند.

وی عنوان کرد: مهدی نیک‌روش، محمدرضا شاه‌مردی و زکیه بهبهانی از فعالان عرصه تئاتر در قم هستند که به داوری نمایش این هنرجویان می‌پردازند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: پس از پایان اجرای این نمایش‌ها بر اساس توانایی هنرجویان تئاتر، ورک‌شاپ یک روزه با حضور رامتین خداپناهی در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

سلیمانی یادآور شد: مراسم پایان دوره بازیگری تئاتر هنرجویان ترم پائیزه حوزه هنری، 11 و 12 آذرماه در سالن چند منظوره‌ حوزه هنری قم برگزار خواهد شد.   

انتهای پیام/78005/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول